
שינויים בטיקטוק – פחות אורגני, יותר ממומן, והזדמנויות חדשות לעסקים ושירותים
בעולם השיווק הדיגיטלי, טיקטוק הפכה בשנים האחרונות למוקד כוח אדיר – פלטפורמה שיכולה להרים מותג מאפס לחשיפה של מיליונים. אבל כמו כל זירה דיגיטלית גדולה,
בעולם השיווק הדיגיטלי, טיקטוק הפכה בשנים האחרונות למוקד כוח אדיר – פלטפורמה שיכולה להרים מותג מאפס לחשיפה של מיליונים. אבל כמו כל זירה דיגיטלית גדולה,
בשנה האחרונה, פלטפורמת Threads של חברת Meta (פייסבוק) נכנסה לזירה החברתית והפכה לאחד הטרנדים החמים בעולם הרשתות החברתיות. Threads מציעה חוויית שיח פשוטה, אותנטית ומהירה,
כיום כמעט בלתי אפשרי לדבר על קמפיינים, תוכן ותקשורת שיווקית מבלי להזכיר את הבינה המלאכותית (AI) מה שבעבר היה חלום – מכונות שיכולות לנתח, להציע,
בחצי השנה האחרונה גוגל מרחיבה את אחד השדרוגים הכי גדולים מאז הקמת מנוע החיפוש – Search Generative Experience או בקיצור – SGE. מדובר בממשק חיפוש
בעידן של קמפיינים מהירים ומבצעים אגרסיביים, עסקים רבים שוכחים את מה שחשוב באמת: מותג חזק הוא נכס, לא רק קמפיין חד פעמי. מותג טוב לא רק
בעידן של גלילה מהירה ותשומת לב מוגבלת, סרטוני וידאו קצרים הפכו לכלי המרכזי בתקשורת שיווקית. Reels באינסטגרם Shorts ביוטיוב ו‑TikToks בטיקטוק – שלושת הפלטפורמות המובילות