החוק החדש של פרסום בפייסבוק

החוק החדש של פרסום בפייסבוק שנכנס לתוקף ממש בימים אלה
יוצר לא מעט בהלה. מה החוק החדש אומר?
מהיום אין יותר "חוק ה-20%", מהיום יש OK שזה אומר שכמות הטקסט שלך טובה. יש "פחות" מה שאומר שכמות הטקסט חורגת מהמותר במקצת ולכן כמות החשיפה שהמודעה תקבל קטנה יותר. יש "מדיום" שאומר שכמות הטקסט גבולית ולכן תקבל אף פחות חשיפה ויש את הציון מעורר האימה של "גבוה" שאומר שכמות הטקסט מוגזמת ואם את אתה מתכנן לקדם את המודעה שלך ולקבל חשיפה, כנראה שזה לא יקרה בזמן הקרוב, לפחות עד שתקטין את כמות הטקסט במודעה או באימג' של הפוסט.
ולשאלה הגדולה – איך החוק משפיע על המודעות שכבר באוויר – התשובה היא לא משפיע בכלל, כל עוד דאגתם לעמוד בחוק ה-20% שהיה עד כה, בדיוק כמו שעשינו עבור כל לקוחותינו.
למי שממש סקרן, ניתן ללחוץ על הקישור ולמדוד:
https://www.facebook.com/ads/tools/text_overlay

עדכונים נוספים בקרוב…

לשיחת ייעוץ חינם מלאו את הפרטים הבאים:

נגישות