הקשר בין פרסום ושיווק דיגיטלי לסלמון….

הקשר בין פרסום ושיווק דיגיטלי לסלמון

  הוא שונה, הוא שוחה נגד הזרם ובגדול – הוא פשוט מורד וזו הסיבה שלחלוטין כדאי לכם להתנהג כמוהו… תחשבו על זה רגע, אם כולם הולכים בדיוק לאותו המקום ומתנהגים בדיוק אותו הדבר,איך תשימו לב לכישרונות הבולטים? לאורך הזמן ניתן לראות בצורה ברורה שהעולם שייך ל"מורדים" ואלה שלא מקבלים עליהם … קרא עוד

מיתוג פרסומי – כיצד להפוך את העסק למותג בולט

מיתוג פרסומי

מי מאיתנו אינו מכיר את הסלוגן "אם אתה לא שם – אתה לא קיים"? אותו סלוגן שליווה את דפי זהב במשך שנים רבות המתמצת את כל מהות הפרסום על רגל אחת – הפגנת נראות ונוכחות. בעבר, שם החברה שרצינו לפרסם היה מתנוסס על שלטי חוצות, קדימונים לסרטי קולנוע, פרסומות בין תכניות טלוויזיה וג'ינגלים ברדיו … קרא עוד

סוגרים שנה ופותחים את 2018 עם פרסום דיגיטלי שכולו חגיגה של תוצאות

פרסום דיגיטלי

סוף שנה קלנדרית אומנם מסמנת סיום של שנה אחת ותחילה של אחרת אך בנוסף היא טומנת בחובה הזדמנויות מעולות לקידום ומינוף של העסק. במאמר זה נרצה לפרט כמה רעיונות וכיוונים שימושיים שיאפשרו לכם ליהנות מפרסום דיגיטלי חכם וקמפיין שיניב לכם יותר תוצאות. הופכים את סוף השנה לחגיגה: "מסיבת מבצעים", "חגיגת … קרא עוד

יתרונותיו של הפרסום הדיגיטלי

יתרונותיו של הפרסום הדיגיטלי

פרסום חייב להיות אפקטיבי ואפקטיביות מתחילה בהימצאותו של הפרסום במקום הנכון, במקום בו נמצא קהל היעד אליו פונה הפרסום.כיום, כאשר שלושה מכל ארבעה קונים מבצעים חיפוש ברשת לפני קניה או התקשרות עם ספק שירות, ניתן לומר כי הרשת הדיגיטלית היא המקום הנכון לפגוש את הלקוחות החדשים, לכן פרסום בפלטפורמות הדיגיטליות … קרא עוד

כיצד לבחור חברת פרסום עבור העסק שלך?

חברת פרסום לעסק שלך

העידן הדיגיטלי של ימינו, פותח עבור בעלי העסקים החפצים לפרסם בכוחות עצמם את העסק שלהם, אינספור אפשריות לפרסום, מדיות חדשות, פלטפורמות משוכללות וכלי פרסום יעילים. לכן הדרך היעילה ביותר להשיג פרסום אפקטיבי, היא לפנות למקצוענים – חברות הפרסום! ואז נשאלת השאלה החשובה ביותר – כיצד בוחרים חברת פרסום שתתאים לעסק … קרא עוד

פרסום ושיווק – הבסיס הקריאטיבי לכל פרסומת ולכל קמפיין

פרסום ושיווק לקמפיין מנצח

לעולם אל תהיו כמו כולם! זה לא עוד משפט שאימא אומרת, זה משפט שיש לו חלק בלתי נפרד מההצלחה, בין אם מדובר ברמה העסקית או השיווקית. מארק טווין אמר: "אם אתם נמצאים בצד המכריע, זה בדיוק הזמן לעצור הכל ולחשוב…" ואנחנו אומרים שהוא צדק ובגדול! בפרסום ושיווק המונח – שונה, מקבל … קרא עוד

מיתוג לעסקים

כבר בימי קדם התפרסמו יצרנים ידועים בשל עבודתם הייחודית כגון אמנים שציירו ציורים מיוחדים או נפחים שציידו את בני האצולה בחרבות איכותיות ומקצועיות ונגרים שבנו רהיטים חזקים ומיוחדים אשר שמו תמיד חותם על יצירותיהם ויצרו מותג הקרוי על שמם ואנשים היו משלמים המון כסף בכדי לרכוש את יצירותיהם, בעיקר אנשי … קרא עוד

חולמים להשתלב בעולם הפרסום? זו ההזדמנות שלכם!

מודעה-דרושים

תיאור המשרה אם יש לך יכולת מכירה גבוהה ויכולת התנהלות פנומנלית אותך אנחנו מחפשים! המשרה כוללת: התנהלות שוטפת מול לקוחות החברה העברת בקשות הלקוח לגורמים תפעוליים בחברה תיאום פגישות ממאגר לידים ושיחות יזומות תנאים מעולים ובית חם למתאימים!!! דרישות יכולת הנעה עצמית יכולת לבצע שיחות מכירה טלפוניות יזומות יכולת קליטה … קרא עוד

פרסום ושיווק ממוקד – המפתח לקמפיין דיגיטלי מוצלח

מיקוד, מיקוד ו… עוד מיקוד. כאשר אנו עובדים על קמפיין המטרה שלנו היא להתחדד ולהתמקד בצורה הטובה ביותר. זאת מכיוון שמסר טוב הוא מסר מדויק. בעולם הנשלט ע"י אינסוף מסרים והסחות דעת המטרה שלנו היא לנצל את המקסימום מהמינימום זמן שהגולש משקיע בקמפיין שלנו. כמובן שהמיקוד לא מסתיים רק בקריאייטיב, … קרא עוד

שיווק דיגיטלי ברשתות החברתיות – בפוליטיקה

בשנים האחרונות העבירו הפוליטיקאים את הזירה הפוליטית לרשתות החברתיות, בהן הם יכולים להעביר מסרים קצרים לקהל הבוחרים שלהם מבלי לסבך את עצמם או את מסע הבחירות שלהם באופן ישיר! בניגוד להצהרה ישירה לקהל הבוחרים או דרך פרסום ושיווק של קמפיין הבחירות שלהם… התחושה היא שמדובר בחצר המשחקים האולטימטיבית. "נירה" משפט, … קרא עוד

נגישות