משרד פרסום דיגיטלי מול משרד פרסום מסורתי – יתרונות וחסרונות

מה הם היתרונות של משרד פרסום דיגיטלי ביחס למשרד פרסום מסורתי  ומדוע פרסום בעולם הדיגיטלי צריך לתפוס חלק נכבד מתמהיל השיווק?
פרסום דיגיטלי הוא דבר חדש יחסית. עד לא לפני כמה שנים, המדיה המסורתית תפסה נתח נכבד מתמהיל השיווק של חברות ועסקים, אולם עם המהפכה הטכנולוגית והאינטרנט  שנכנס חזק לתמונה, כיום כדי להגיע לתוצאות הרצויות אי אפשר שלא לקחת בחשבון את תחום השיווק הדיגיטלי.

יתרונותיהן של חברות הפרסום הדיגיטלי:

 יצירת קשר עם הלקוחות

אף על פי שכיום עולם הצרכנות מתרכז בעיקר על גבי הרשת, עדיין יש חברות ועסקים שנותנים משקל רב למדיה המסורתית ומשקיעים בה את עיקר תקציב הפרסום והשיווק. עם זאת אי אפשר להתעלם מן העובדה שבעזרתן של חברות הפרסום הדיגיטלי ניתן להגיע באופן ישיר אל קהל היעד,לחזק את הקשר עם הלקוחות ולשמור אותם מעודכנים. אתרי אינטרנט,  דפי נחיתה, קישורים לעמודים עסקיים ברשת החברתית, כל אלו פלטפורמות אשר זמינות עבור הלקוחות הפוטנציאליים ובעזרתן ניתן להובילם לבצע את הפעולות הרצויות בקלות וביעילות, לקבל חוות דעת ולגרום להם להיות כמה שיותר מעורבים.

חברת פרסום דיגיטלי מול הפרסום המסורתי

קמפיינים ממוקדים

בעוד שמשרד פרסום מסורתי משקיע את מיטב מרצו על מנת לבנות קמפיין שיווקי אשר מתמקד בשלטי חוצות וכן בטלוויזיה ובכך פונה אל כל קהלי היעד בעת ובעונה אחת, חברת פרסום דיגיטלי, תאפשר לכם "לטרגט" את קהל היעד ולנהל קמפיין באופן ממוקד יותר.
השיווק הדיגיטלי שם דגש רב על הבנת המאפיינים של העסק, ניתוח השוק, על פילוח קהל היעד ועל הפנייה הממוקדת לקהל היעד בכמה וכמה ערוצים. בדרך זו לא מוכרים קרח לאסקימואים אלא דווקא למי שצריך אותו ביותר, כאשר הבונוס הוא שפרסום ממוקד לרוב יהיה גם זול יותר משמעותית בגלל שיגיע בצורה המהירה ביותר לקהל היעד, עם כמה שפחות "נגיעות" בקהל שפחות רלוונטי עבור המוצר או השירות.

מדיה חברתית

לא סתם אומרים ש – "מי שלא שם לא קיים" וזאת אינה קלישאה. כיום אין כמעט אדם אשר לא משוטט להנאתו במדיה חברתית כזו או אחרת ולכן דף עסקי עוזר לכם לשמור טוב יותר על קשר עם הלקוחות, לתת להם מענה, להגיב לשאלות, להעלות תמונות ואף לאפשר להם להכיר את הנפשות הפועלות. חברת פרסום דיגיטלי אשר חיה ונושמת את העסק יכולה לסייע לכם ליצור עניין בכם ובעסק שלכם ובכך למנף אותו על הצד הטוב ביותר ובהתאם לסדר הגודל של התקציב. משרד פרסום מסורתי לעומת זאת, מתמקד באותן המדיה המסורתית ובכך לא מאפשר לכם ליצור את אותו הקשר החשוב עם הגולשים ולעולם לא יצליח להגיע לאותן התוצאות שתקבלו במדיה הדיגיטלית בתקציבים קטנים. חשוב לדעת – הפרסום במדיה המסורתית נחשב ליקר מאוד ביחס למדיה הדיגיטלית.

שיתופי פעולה דיגיטליים

יתרון נוסף שמציעה חברת פרסום דיגיטלי הוא שיתופי פעולה דיגיטליים אשר אפשריים במיוחד בעולם הרשתי. כך למשל ניתן להוציא קישורים מאתרים אחרים אשר מכוונים את הגולשים לאתר, לעשות שימוש בפלטפורמות שיווקיות של גוגל או פייסבוק ואף לנצל תכניות שותפים. אין ספק כי עבור חברת שיווק דיגיטלי השמיים הם הגבול.

חברת שיווק דיגיטלי הרבה יותר חדשנית ועדכנית

למשרד פרסום מסורתי ובכלל לפרסום במדיה המסורתית ישנם גבולות והגבלות שאינם  קיימים בעולם האינטרנטי. לעומת זאת חברת פרסום דיגיטלי יכולה לבנות עבורכם קמפיין שיווקי חדשני, יצירתי ופורץ גבולות אשר ישים אתכם על המפה. לכן אם אתם שואפים לכבוש את הרשת ולהגיע באופן ישיר וקולע אל קהל היעד שלכם הפרסום הדיגיטלי הוא בדיוק מה שאתם צריכים!

רוצים לדעת עוד?
לשיחת ייעוץ ולפרטים נוספים לחצו כאן!  

לשיחת ייעוץ חינם מלאו את הפרטים הבאים:

נגישות