פרסום בפייסבוק לעומת פרסום בגוגל – כך תבחרו מה נכון…

פלטפורמות דיגיטליות שכדאי לכם להשתמש בהן בהתאם לתקציב והצורך

חברות ועסקים אשר פונים אל שיווק דיגיטלי אינם תמיד יודעים באילו פלטפורמות שיווקיות הכי כדאי להשתמש על מנת להגיע לתוצאות מקסימליות. העולם הרשתי טומן בחובו כל כך הרבה אפשרויות ביניהן קידום ממומן בגוגל, קידום אתרים אורגני בגוגל, פרסום בפייסבוק ועוד ובקלות אפשר להתפזר לכל הכיוונים.

יש לציין כי לא כל פלטפורמה שיווקית, גם אם היא מתנהלת ברשת, מתאימה לכל עסק, כל שכן לכל תקציב. על מנת לבחור את הפלטפורמות המתאימות והמומלצות שיניבו את מרב הפירות יש לערוך לכל עסק אפיון מעמיק ולבצע מחקר אסטרטגי מקיף. עם זאת ובכל זאת ישנם כמה אפיקי שיווק עליהם מומלץ שלא לוותר כאשר מחליטים על תמהיל שיווק דיגיטלי ואלו הן:

קידום אתרים אורגני בגוגל

כידוע לכל גוגל הוא אתר אשר נסמך בעיקר על חוכמת ההמונים ועל סטטיסטיקות ואלגוריתמים כאלו ואחרים. כך גם קידום אתרים אורגני. בעזרת שילובן של מילות מפתח נכונות, על ידי עיצוב האתר ושיפור חוויית המשתמש ניתן להגיע לראש תוצאות החיפוש עבור מילות מפתח לשפר את הנראות של האתר ולזכות להיכרות. למה עלינו לעשות זאת? כי אילולא היינו שם, אף אחד לא היה נכנס לאתר שלנו, הרי ידוע שהגולשים נכנסים רק לאתרים שמופיעים בראש. לכן שווה להשקיע בקידום אורגני בגוגל וליהנות מתוצאות יציבות לאורך זמן.

הפלטפורמה הנכונה ביותר לעסק

קידום ממומן בגוגל

לעומת קידום אתרים אורגני אשר דורש השקעה של זמן ומאמץ, קידום ממומן בגוגל דורש השקעה כספית משתלמת מאוד עבור מודעה וקישור אל האתר. התוצאה: חשיפה רבה יותר כאשר לרוב התשלום מתבצע עבור הקלקות בלבד.
לקידום ממומן ישנם יתרונות רבים וטובים והוא יכול לקצר עבורכם תהליכים באופן משמעותי ולהוביל את האתר או את הדף שמקדמים לראש תוצאות החיפוש עבור מילות מפתח מסוימות. עם זאת יש לקחת בחשבון כי בניגוד לקידום אתרים אורגני בגוגל, כאן הנראות נשמרת עד לסיום תקופת התשלום ולאחר מכן המודעה שלכם פשוט תיעלם מעמוד תוצאות החיפוש.

פרסום בפייסבוק

אם פייסבוק היתה מדינה, היתה זו המדינה הגדולה ביותר בעולם ולו רק בגלל כמות אנשים ולהם חשבון בו. לכן יש להבין כי הפוטנציאל של פרסום בפייסבוק הוא אדיר בהשוואה לפלטפורמות שיווקיות אחרות. ממש כמו קידום אתרים אורגני בגוגל או קידום ממומן בגוגל גם פייסבוק מעמיד בפני המשתמשים אפשרויות שיווק ופרסום שונות ומגוונות ואת הדרך להגיע באופן ישיר וממוקד לקהל הלקוחות. יש לצין כי כדי להגיע למרב התוצאות מומלץ ורצוי שלא לבחור פלטפורמה אחת
אלא לשלב בין כמה.

בניית תכנית שיווקית התואמת את המידות שלכם

היות ועולם השיווק הדיגיטלי פרץ לתודעה רק לאחרונה, ישנם עסקים רבים אשר לומדים את כל התורה תוך כדי התנסות ואכן אין חכם כבעל ניסיון. אולם בעזרת שירותיה של חברה מקצועית ניתן לקצר תהליכים במקום לבזבז זמן יקר על למידה והיכרות מאפס עם הפלטפורמות השיווקיות שקיימות, ולהוציא תקציבי פרסום בצורה לא יעילה תוך הגדלת ההוצאות ופספוס לקוחות. חברת Plan A כאן עבורכם ולרשותכם תוך שמתמחה בשיווק במרחב הדיגיטלי. אנו נשמח לעמוד לרשותכם ולעזור לכם להגיע ללקוחות שלכם בדרך טובה והרבה יותר ממוקדת ויעילה.

לפרטים נוספים אודות קידום ממומן בגוגל, קידום אתרים אורגני בגוגל ופרסום בפייסבוק אנו מזמינים אתכם ליצור קשר לשיחת ייעוץ ללא עלות, נשמח לעזור לכם להגיע למקסימום הצלחה ותוצאות מרביות – וליצור עבורכם את ההשקעה המשתלמת ביותר שניתן בפרסום העסק!

פלטפורמות דיגיטליות שכדאי לכם להשתמש בהן בהתאם לתקציב והצורך

חברות ועסקים אשר פונים אל שיווק דיגיטלי אינם תמיד יודעים באילו פלטפורמות שיווקיות הכי כדאי להשתמש על מנת להגיע לתוצאות מקסימליות. העולם הרשתי טומן בחובו כל כך הרבה אפשרויות ביניהן קידום ממומן בגוגל, קידום אתרים אורגני בגוגל, פרסום בפייסבוק ועוד ובקלות אפשר להתפזר לכל הכיוונים.

יש לציין כי לא כל פלטפורמה שיווקית, גם אם היא מתנהלת ברשת, מתאימה לכל עסק, כל שכן לכל תקציב. על מנת לבחור את הפלטפורמות המתאימות והמומלצות שיניבו את מרב הפירות יש לערוך לכל עסק אפיון מעמיק ולבצע מחקר אסטרטגי מקיף. עם זאת ובכל זאת ישנם כמה אפיקי שיווק עליהם מומלץ שלא לוותר כאשר מחליטים על תמהיל שיווק דיגיטלי ואלו הן:

קידום אתרים אורגני בגוגל

כידוע לכל גוגל הוא אתר אשר נסמך בעיקר על חוכמת ההמונים ועל סטטיסטיקות ואלגוריתמים כאלו ואחרים. כך גם קידום אתרים אורגני. בעזרת שילובן של מילות מפתח נכונות, על ידי עיצוב האתר ושיפור חוויית המשתמש ניתן להגיע לראש תוצאות החיפוש עבור מילות מפתח לשפר את הנראות של האתר ולזכות להיכרות. למה עלינו לעשות זאת?
כי אילולא היינו שם, אף אחד לא היה נכנס לאתר שלנו, הרי ידוע שהגולשים נכנסים רק לאתרים שמופיעים בראש.
לכן שווה להשקיע בקידום אורגני בגוגל וליהנות מתוצאות יציבות לאורך זמן.

הפלטפורמה הנכונה ביותר לעסק

קידום ממומן בגוגל

לעומת קידום אתרים אורגני אשר דורש השקעה של זמן ומאמץ, קידום ממומן בגוגל דורש השקעה כספית משתלמת מאוד עבור מודעה וקישור אל האתר. התוצאה: חשיפה רבה יותר כאשר לרוב התשלום מתבצע עבור הקלקות בלבד. לקידום ממומן ישנם יתרונות רבים וטובים והוא יכול לקצר עבורכם תהליכים באופן משמעותי ולהוביל את האתר או את הדף שמקדמים לראש תוצאות החיפוש עבור מילות מפתח מסוימות. עם זאת יש לקחת בחשבון כי בניגוד לקידום אתרים אורגני בגוגל,
כאן הנראות נשמרת עד לסיום תקופת התשלום ולאחר מכן המודעה שלכם פשוט תיעלם מעמוד תוצאות החיפוש.

פרסום בפייסבוק

אם פייסבוק היתה מדינה, היתה זו המדינה הגדולה ביותר בעולם ולו רק בגלל כמות אנשים ולהם חשבון בו. לכן יש להבין כי הפוטנציאל של פרסום בפייסבוק הוא אדיר בהשוואה לפלטפורמות שיווקיות אחרות. ממש כמו קידום אתרים אורגני בגוגל או קידום ממומן בגוגל גם פייסבוק מעמיד בפני המשתמשים אפשרויות שיווק ופרסום שונות ומגוונות ואת הדרך להגיע באופן ישיר וממוקד לקהל הלקוחות. יש לצין כי כדי להגיע למרב התוצאות מומלץ ורצוי שלא לבחור פלטפורמה אחת
אלא לשלב בין כמה.

בניית תכנית שיווקית התואמת את המידות שלכם

היות ועולם השיווק הדיגיטלי פרץ לתודעה רק לאחרונה, ישנם עסקים רבים אשר לומדים את כל התורה תוך כדי התנסות ואכן אין חכם כבעל ניסיון. אולם בעזרת שירותיה של חברה מקצועית ניתן לקצר תהליכים במקום לבזבז זמן יקר על למידה והיכרות מאפס עם הפלטפורמות השיווקיות שקיימות, ולהוציא תקציבי פרסום בצורה לא יעילה תוך הגדלת ההוצאות ופספוס לקוחות. חברת Plan A כאן עבורכם ולרשותכם תוך שמתמחה בשיווק במרחב הדיגיטלי. אנו נשמח לעמוד לרשותכם ולעזור לכם להגיע ללקוחות שלכם בדרך טובה והרבה יותר ממוקדת ויעילה.

לפרטים נוספים אודות קידום ממומן בגוגל, קידום אתרים אורגני בגוגל ופרסום בפייסבוק אנו מזמינים אתכם ליצור קשר לשיחת ייעוץ ללא עלות, נשמח לעזור לכם להגיע למקסימום הצלחה ותוצאות מרביות – וליצור עבורכם את ההשקעה המשתלמת ביותר שניתן בפרסום העסק!

לשיחת ייעוץ חינם מלאו את הפרטים הבאים:

לשיחת ייעוץ חינם מלאו את הפרטים הבאים:

כתוב/כתבי תגובה

נגישות