הקשר בין "זריקת אצבע" לפרסום בפייסבוק…

מי היה מאמין של "זריקת אצבע" ולפרסום יש קשר ישיר ואפילו ישיר מאוד?

מי מאתנו לא מכיר את זה, פתחנו את הסמארטפון ואנחנו כבר עובדים ב"חצי אוטומט" האצבע נזרקת
על המסך ומדלגת לה במהירות של אצן אולימפי בין התכנים כאשר המעצור היחיד שמחובר אליה היא
העין שלנו שסורקת את המסך ומחפשת לה משהו שימשוך אותה ויגרה לנו את המוח.

המאמר שיעשה שיאפשר לכם להבין את כללי האצבע לקמפיין מנצח  ומניב תוצאות

אם אתם מבינים על מה אנחנו מדברים אז המאמר הזה הוא ללא ספק עבורכם!
לא סתם כאשר אנו מייצרים קמפיין אנחנו דואגים להסתכל על כל חלק וחלק בו, מרמת הצבע
ועד לרמת האימג' והכי חשוב – המסר. זאת מכיוון שאנו מבינים שכדי לתפוס את הגולש,
לא מספיק להיות רק הכי ממוקדים ולהיות מצוידים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, בסופו של יום,
צריך להבין כיצד הוא מתנהג ואיך עובד הראש שלו כשהוא נמצא ב"מצב אוטומט" שבו האצבע
רצה לה, בחיפוש אחר התוכן האהוב והמוכר עליו.

ממחקר שנעשה לא מזמן בארה"ב גילו כי "זריקת אצבע" היא הגורם
שמכשיל קמפיינים דיגיטליים כמעט יותר מכל דבר אחר. 
במיוחד כאשר 80% מהלידים שמגיעים כיום נעשים דרך הסמארטפון!

להלן כמה כללים שחייבים ליישם כדי ליהנות מקמפיין שמניב תוצאות והרבה מהן:

1. צבעוניות – חשוב להשתמש בצבעים מושכים לעין וכמובן חשוב לדאוג שהצבע מתכתב באופן ישיר עם השפה העיצובית שלכם.
2. חשוב להשתמש במסרים ברורים ופשוטים להבנה – אחרת פשוט תפספסו את הגולש.
3. האימג' חייב להיות מושך וכזה שפשוט אי אפשר לפספס (אימפקט זה הכל).
4. חשוב שהגולש יידע להבין בחלקיק שנייה מה אתם רוצים ממנו ומה אתם מוכרים…
5. אם הקמפיין שיצרתם או הפוסט שיצרתם לא מושך לכם את העין, אל תצפו שזה ימשוך את הגולש (תהיו אובייקטיביים).
6. פשוט, פשוט, פשוט. בעולם המלא באינספור גירויים, חשוב להבין שיש לנו רק הזדמנות אחת לתפוס את הגולש
וככל שייקח לנו יותר זמן, כך העלות פר תוצאה תהיה גבוהה יותר, מכיוון
שתצטרכו להשתמש ביותר משאבים (מדיה) כדי להשיג אותו!

עכשיו שלמדתם כמה "זריקת אצבע" היא מרכיב חשוב בקמפיין, חשוב שתיישמו את המאמר שכתבנו, או פשוט
לחצו כאן וקחו את העסק שלכם קדימה עם הדור הבא של הפרסום הדיגיטלי

לשיחת ייעוץ חינם מלאו את הפרטים הבאים:

נגישות