כאשר רוצים לעלות קמפיין לאוויר, לא פעם עולה הסוגיה של מה יבוא בעקבות מה?
האם המדיה היא זו שתכתיב את הקמפיין או הקריאיטייב הוא שיקבע את סוג המדיה שנבחר עבור הקמפיין.
והתשובה לכך, דיי פשוטה – לא זה ולא זה.מה שיכתיב זו האסטרטגיה שתתבסס על קהל היעד, המוצר והיעד שנרצה להגיע אליו. המדיה והקריאייטיב הם הכלים שבעזרתם נשיג את התוצאות.
לדוגמא: אם נרצה ליצור קמפיין בתחום הנדל"ן שמטרתו להשיג כמה שיותר לידים (פניות)
נבחר בפרסום בפייסבוק, שם נוכל להגיע לקהל היעד בצורה הממוקדת ביותר בעלות הנמוכה ביותר.
קמפיין שהמטרה שלו היא תדמיתית, מסוג הקמפיינים שאנו רואים לא פעם בטלוויזיה, ברדיו ובעיתונות המודפסת.
בקמפיינים כאלה במדיה הדיגיטלית נרצה להשתמש ב"פרירולים" ביו-טיוב. "פרירולים" הם סרטונים הפרסומת המקדימים שאנו רואים לפני שהסרטון ביו-טיוב עולה.
כאשר מקימים קמפיין חשוב לאפיין את קהל היעד בצורה המדויקת, זאת כדי שהקריאייטיב יוכל לייצר את האימפקט הטוב ביותר במדיה הרלוונטית ביותר.
כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר חשוב להבין באיזו מדיה נמצא קהל היעד המבוקש הכי הרבה.
לשיחת ייעוץ חינם מלאו את הפרטים הבאים: