כאשר רוצים לעלות קמפיין לאוויר,
לא פעם עולה הסוגיה של מה יבוא בעקבות מה?
האם המדיה היא זו שתכתיב את הקמפיין או הקריאיטייב הוא שיקבע את סוג המדיה שנבחר עבור הקמפיין. והתשובה לכך, דיי פשוטה – לא זה ולא זה. מה שיכתיב זו האסטרטגיה שתתבסס על קהל היעד, המוצר והיעד שנרצה להגיע אליו. המדיה והקריאייטיב הם הכלים שבעזרתם נשיג את התוצאות.
לדוגמא: אם נרצה ליצור קמפיין
בתחום הנדל"ן שמטרתו להשיג כמה שיותר לידים (פניות) נבחר בפרסום בפייסבוק, שם נוכל להגיע לקהל היעד בצורה הממוקדת ביותר בעלות הנמוכה ביותר.