פרסום דיגיטלי – הדור הבא

יש המון תאוריות לגבי איך ייראה הדור הבא של הפרסום הדיגיטלי. האם הוא יהיה בעולם האמיתי או בעולם הווירטואלי?
ואנחנו אומרים שמספיק להסתכל על פייסבוק וגוגל כדי להבין לאן הכל הולך והתשובה היא חד משמעית – מציאות מדומה (VR). גוגל מפתחת את "google cardboard" בעוד פייסבוק רכשו את החברה המובילה בתחום – "oculus".

אז מה זה בעצם אומר על עתיד הפרסום ובכלל העתיד הוירטואלי שלנו?
התשובה היא – המון!

המחשב בעשור הקרוב ייעלם ואותו יחליפו משקפי ה-VR המאפשרים אינסוף שימושים החל מ- מחשב וירטואלי שאתם יכולים להגדיר אותו באופן מדומה, הגדרת סביבת עבודה מדומה, משחקים במציאות מדומה ואפילו חוויית קולנוע מדומה שעולה בכמה דרגות על חוויית הצפייה במסכים הביתיים ואפילו על בתי הקלונוע (שכנראה גם לא ישרדו את העשור הקרוב).

אז איך זה ייראה?

המפרסמים ישתמשו בתכנים במשקפיים כפלטפורמת הפרסום העיקרית.
הפרסום לא יהיה כמו שאנו מכירים היום בטלוויזיה או במודעות שאנו רואים בעיתון ובמחשב\מובייל.

הוא ישולב כחלק אינטגרלי מהחוויה. נסו לדמיין זאת: הורדתם אפליקציה חינמית שמאפשרת לכם לבקר בצורה וירטואלית במקומות היפים בעולם, אתם מטיילים באי אקזוטי ותוך כדי הליכה רואים שלט שמכוון אתכם לים, השלט הוא בחסות של חברת מלונות שרוצה שתרכשו דרכה את החופשה הבאה.

דוגמא נוספת:

פרסום בתוך סרטונים חינמיים. כבר היום ישנם סרטוני VR 360 ב-YOU TUBE הניתנים לצפייה ללא תשלום.
קהל הגולשים הווירטואלי יוכל להוריד את הסרטון ובמהלך הסרטון יראה פרסומת שתשולב בו כחלק מלא מהתוכן.
כך גם לגבי משחקי כדורגל, סדרות ועוד…
המדיה תהיה ניתנת להחלפה כשכבה עליונה המולבשת בתוך הסרטון.
כמובן שבדיוק כמו היום, הפרסומות יוצגו בפני קהל היעד הרלוונטי ביותר לפי הבנת תחומי העניין שלו והתוכן שצרך.

לסיום, ניתן לומר שאנו עומדים בפני תקופה של שינוי משמעותי בדיוק כמו שהסמארטפונים עשו לחיינו
ולאופן שאנו מתקשרים אחד עם השני וצורכים את התוכן שלנו.

תמונה1

לשיחת ייעוץ חינם מלאו את הפרטים הבאים:

נגישות