יתרונותיו של הפרסום הדיגיטלי

פרסום חייב להיות אפקטיבי ואפקטיביות מתחילה בהימצאותו של הפרסום במקום הנכון, במקום בו נמצא קהל היעד אליו פונה הפרסום.
כיום, כאשר שלושה מכל ארבעה קונים מבצעים חיפוש ברשת לפני קניה או התקשרות עם ספק שירות, ניתן לומר כי הרשת הדיגיטלית היא המקום
הנכון לפגוש את הלקוחות החדשים, לכן פרסום בפלטפורמות הדיגיטליות כגון פייסבוק וגוגל אוצר בתוכו יתרונות למפרסמים על פני פרסום במדיות המסורתיות.

יתרונותיו של הפרסום הדיגיטלי

פרסום דיגיטלי מול הפרסום המסורתי

מספר יתרונות של הפרסום הדיגיטלי על פני אמצעי הפרסום האחרים:

  • פרסום דיגיטלי הופך את העולם לכפר גלובאלי אחד – התחום הדיגיטלי איננו תלוי בזמן או במקום. אתם לא צריכים להמתין לשעות העבודה בישראל, ארה"ב או אוסטרליה כדי לפתוח קמפיין הפונה ללקוחות הנמצאים באזורים אלה, מה גם שהפרסום הדיגיטלי והווירטואלי טשטשו גבולות מדיניים ולכן, אם יש לכם מוצר או שירות טוב ומערך מותאם לא תצטרכו להסתפק אך ורק בלקוחות לוקליים מישראל.
  • גמישות ודינמיות – בניגוד לפרסום בערוצים המסורתיים, פרסום דיגיטלי גמיש ודינמי. ניתן להקים קמפיין, לבחון את יעילותו, לשפר את תוצאותיו ואף להוריד אותו מהאוויר במידה והאפקטיביות שלו איננה עונה על הציפיות או שחלה תקלה כלשהי תוך זמן קצר.
  • תקציבי פרסום נמוכים באופן ניכר – בניגוד לערוצי הפרסום המסורתיים, פרסום דיגיטלי מאפשר גם לבעלי תקציב נמוך לפרסם באופן אפקטיבי. פרסום כזה גם מאפשר לכם לקבל מדדים מדויקים על החזר ההשקעה, כמות הפונים בעקבות הקמפיין/המודעה וכן הלאה.
  • יכולת מיקוד ופילוח – כאשר אתם מנהלים קמפיין וממקדים את הפרסום לקהל יעד ספציפי, אתם יכולים לבחור בפלטפורמה המתאימה לקהל היעד, לבחור את המסר הנכון שידבר לקהל בסוג הפרסום – במודעה, בסרטון, באמצעות באנר.פרסום ממומן בגוגל או בפייסבוק, מאפשרים לכם למקד ולדייק את קהל היעד בפרמטרים רבים ושונים, שמסייעים בצמצום עלויות הפרסום באופן ניכר.

לסיכום:

יתרונותיו של הפרסום הדיגיטלי הוא פרסום אפקטיבי, משום שהוא מאפשר למפרסמים להגיע ללקוחות פוטנציאליים בצורה מדויקת,
במינימום מאמץ ובחיסכון משמעותי בעלויות.
אין ספק כי הפרסום הדיגיטלי הינו הפרסום המתאים ביותר לכל סוגי העסקים, בלי קשר לגודל או לסוג מוצר/שירות.

לשיחת ייעוץ חינם מלאו את הפרטים הבאים:

נגישות