בלוג

חברת פרסום

רוצה להפוך את אתר העסק למוצלח? נמאס לך מכך שמלאכת הפרסום לא מצליחה להניב את התוצאות הרצויות?כיום זה בהחלט אפשרי להפוך את אתר העסק להרבה יותר משגשג וכל שיהיה עליך לעשותהוא לוודא כי שבחרת בשירותיה של חברת פרסום מבוססת, אשר יודעת איך להתאיםאת היכולות המתפתחות בתחום לשימוש מסע הפרסום שלך. חברת

קרא עוד »

הקשר בין "זריקת אצבע" לפרסום בפייסבוק…

מי היה מאמין של "זריקת אצבע" ולפרסום יש קשר ישיר ואפילו ישיר מאוד? מי מאתנו לא מכיר את זה, פתחנו את הסמארטפון ואנחנו כבר עובדים ב"חצי אוטומט" האצבע נזרקת על המסך ומדלגת לה במהירות של אצן אולימפי בין התכנים כאשר המעצור היחיד שמחובר אליה היא העין שלנו שסורקת את המסך

קרא עוד »

משרד פרסום דיגיטלי מול משרד פרסום מסורתי – יתרונות וחסרונות

מה הם היתרונות של משרד פרסום דיגיטלי ביחס למשרד פרסום מסורתי  ומדוע פרסום בעולם הדיגיטלי צריך לתפוס חלק נכבד מתמהיל השיווק?פרסום דיגיטלי הוא דבר חדש יחסית. עד לא לפני כמה שנים, המדיה המסורתית תפסה נתח נכבד מתמהיל השיווק של חברות ועסקים, אולם עם המהפכה הטכנולוגית והאינטרנט  שנכנס חזק לתמונה, כיום כדי

קרא עוד »

פרסום בפייסבוק לעומת פרסום בגוגל – כך תבחרו מה נכון…

פלטפורמות דיגיטליות שכדאי לכם להשתמש בהן בהתאם לתקציב והצורך חברות ועסקים אשר פונים אל שיווק דיגיטלי אינם תמיד יודעים באילו פלטפורמות שיווקיות הכי כדאי להשתמש על מנת להגיע לתוצאות מקסימליות. העולם הרשתי טומן בחובו כל כך הרבה אפשרויות ביניהן קידום ממומן בגוגל, קידום אתרים אורגני בגוגל, פרסום בפייסבוק ועוד ובקלות

קרא עוד »

פייסבוק יצאה בהכרזה שתכניס ליוצרי הסרטים ברשת כסף והרבה!

האתגר האינסופי של פייסבוק וכמעט של כל פלטפורמה ברשת היא כיצד לגרום לגולש להישאר יותר זמן באתר.כמובן שפייסבוק היא המומחית המובילה בתחום וכדי לוודא שלא תוכלו להתנתק ממנה היא דואגת לשלוח לכם נוטפיקציות כמעט על כל דבר ולגרום לכם להיות צמאים ללייקים, לעדכן אתכם בחדשות האחרונות של החברים, להציע לכם

קרא עוד »

פרסום בפייסבוק: הקריאייטיב והתרנגול-מדיה

כאשר רוצים לעלות קמפיין לאוויר, לא פעם עולה הסוגיה של מה יבוא בעקבות מה?האם המדיה היא זו שתכתיב את הקמפיין או הקריאיטייב הוא שיקבע את סוג המדיה שנבחר עבור הקמפיין.והתשובה לכך, דיי פשוטה – לא זה ולא זה.מה שיכתיב זו האסטרטגיה שתתבסס על קהל היעד, המוצר והיעד שנרצה להגיע אליו.

קרא עוד »
נגישות