בלוג

הקשר בין פרסום ושיווק דיגיטלי לסלמון

הקשר בין פרסום ושיווק דיגיטלי לסלמון….

הוא שונה, הוא שוחה נגד הזרם ובגדול – הוא פשוט מורדוזו הסיבה שלחלוטין כדאי לכם להתנהג כמוהו… תחשבו על זה רגע, אם כולם הולכים בדיוק לאותו המקום ומתנהגים בדיוק אותו הדבר,איך תשימו לב לכישרונות הבולטים?לאורך הזמן ניתן לראות בצורה ברורה שהעולם שייך ל"מורדים" ואלה שלא מקבלים עליהםאת הברור והשגרתי. אנשים

קרא עוד »

מיתוג פרסומי – כיצד להפוך את העסק למותג בולט

מי מאיתנו אינו מכיר את הסלוגן "אם אתה לא שם – אתה לא קיים"? אותו סלוגן שליווה את דפי זהב במשך שנים רבות המתמצת את כל מהות הפרסום על רגל אחת – הפגנת נראות ונוכחות. בעבר, שם החברה שרצינו לפרסם היה מתנוסס על שלטי חוצות, קדימונים לסרטי קולנוע,  פרסומות בין תכניות טלוויזיה וג'ינגלים ברדיו

קרא עוד »
פרסום דיגיטלי

סוגרים שנה ופותחים את 2018 עם פרסום דיגיטלי שכולו חגיגה של תוצאות

סוף שנה קלנדרית אומנם מסמנת סיום של שנה אחת ותחילה של אחרת אך בנוסף היא טומנת בחובה הזדמנויות מעולות לקידום ומינוף של העסק. במאמר זה נרצה לפרט כמה רעיונות וכיוונים שימושיים שיאפשרו לכם ליהנות מפרסום דיגיטלי חכם וקמפיין שיניב לכם יותר תוצאות. https://youtu.be/NUBYPQDioRY הופכים את סוף השנה לחגיגה: "מסיבת מבצעים",

קרא עוד »
יתרונותיו של הפרסום הדיגיטלי

יתרונותיו של הפרסום הדיגיטלי

פרסום חייב להיות אפקטיבי ואפקטיביות מתחילה בהימצאותו של הפרסום במקום הנכון, במקום בו נמצא קהל היעד אליו פונה הפרסום.כיום, כאשר שלושה מכל ארבעה קונים מבצעים חיפוש ברשת לפני קניה או התקשרות עם ספק שירות, ניתן לומר כי הרשת הדיגיטלית היא המקום הנכון לפגוש את הלקוחות החדשים, לכן פרסום בפלטפורמות הדיגיטליות

קרא עוד »
חברת פרסום לעסק שלך

כיצד לבחור חברת פרסום עבור העסק שלך?

העידן הדיגיטלי של ימינו, פותח עבור בעלי העסקים החפצים לפרסם בכוחות עצמם את העסק שלהם, אינספור אפשריות לפרסום, מדיות חדשות, פלטפורמות משוכללות וכלי פרסום יעילים. לכן הדרך היעילה ביותר להשיג פרסום אפקטיבי, היא לפנות למקצוענים – חברות הפרסום! ואז נשאלת השאלה החשובה ביותר – כיצד בוחרים חברת פרסום שתתאים לעסק

קרא עוד »
פרסום ושיווק לקמפיין מנצח

פרסום ושיווק – הבסיס הקריאטיבי לכל פרסומת ולכל קמפיין

לעולם אל תהיו כמו כולם! זה לא עוד משפט שאימא אומרת, זה משפט שיש לו חלק בלתי נפרד מההצלחה, בין אם מדובר ברמה העסקית או השיווקית. מארק טווין אמר: "אם אתם נמצאים בצד המכריע, זה בדיוק הזמן לעצור הכל ולחשוב…" ואנחנו אומרים שהוא צדק ובגדול! בפרסום ושיווק המונח – שונה, מקבל חשיבות

קרא עוד »
נגישות