בלוג

קידום ממומן או קידום אורגני בגוגל

ההבדל בין קידום אורגני לפרסום ממומן בגוגל

קידום אורגני מול פרסום ממומן: אחת השאלות שכל בעל עסק צריך לשאול את עצמו כשהוא מחליט לקדם עסק בדיגיטל, זה – האם כדאי לקדם בצורה ממומנת או בצורה אורגנית? על מנת לעשות קידום יעיל, צריך להבין את היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם ולהבין מה יותר מתאים לאותו בעל עסק.

קרא עוד »

מומחים בפרסום דיגיטלי – איך לבחור את החברה הנכונה?

הגעתם להחלטה להתקדם לפרסום דיגיטלי ואתם שואלים את עצמכם איך לבחור מומחים בפרסום דיגיטלי? כיום יש המון חברות בשוק, חלקם באמת מומחים ועושים עבודה טובה ולצערנו יש גם חובבנים. מכיוון שרוב בעלי העסקים לא מבינים הרבה בדיגיטל, קשה להם לזהות מי הם המומחים האמיתיים. לפניכם מאמר שייתן לכם רקע בסיסי

קרא עוד »

החוק החדש של פרסום בפייסבוק

Facebook Linkedin Instagram החוק החדש של פרסום בפייסבוק שנכנס לתוקף ממש בימים אלה יוצר לא מעט בהלה. מה החוק החדש אומר?מהיום אין יותר "חוק ה-20%", מהיום יש OK שזה אומר שכמות הטקסט שלך טובה. יש "פחות" מה שאומר שכמות הטקסט חורגת מהמותר במקצת ולכן כמות החשיפה שהמודעה תקבל קטנה יותר.

קרא עוד »
נגישות