הגעתם להחלטה להתקדם לפרסום דיגיטלי ואתם שואלים את עצמכם איך לבחור מומחים בפרסום דיגיטלי? כיום יש המון חברות בשוק, חלקם באמת מומחים ועושים עבודה טובה ולצערנו יש גם חובבנים. מכיוון שרוב בעלי העסקים לא מבינים הרבה בדיגיטל, קשה להם לזהות מי הם המומחים האמיתיים. לפניכם מאמר שייתן לכם רקע בסיסי על שיווק דיגיטלי וטיפים כיצד לזהות ולבחור חברת פרסום ושיווק דיגיטלי איכותית וטובה.
דמיינו לעצמכם מקום שבו עוברים כל יום מיליוני אנשים, ממקומות שונים עם תחומי עניין שונים. עכשיו דמיינו לעצמכם שאתם עוקבים אחריהם, מוציאים מהם מידע אודות חייהם ותחומי העניין שלהם
ואז שמים שלט ענק של העסק שלכם באמצע השביל, כשאתם משלמים רק לאנשים שהשלט הזה רלוונטי עבורם. נשמע הזוי? זהו פרסום דיגיטלי.
לפרסום דיגיטלי יתרונות רבים, במאמר שלפניכם תוכלו להבין בדיוק את
היתרונות הבולטים מול הפרסום מסורתי:
כמובן שזה חלק קטן ממה שפרסום בדיגיטל מאפשר לנו לעשות, לכל ערוץ יתרונות משלו. לפני שבוחרים חברת פרסום ושיווק דיגיטלי, חשוב להבין מהם הערוצים ומה היתרונות של כל ערוץ.
מה הערוצים בהם פועלת חברת פרסום בדיגיטל?
בדיגיטל ערוצים שונים, כל ערוץ והיתרונות שלו, הבולטים ביותר בשוק שייכם לשני החברות הגדולות: פייסבוק וגוגל.
כיום כמעט כל בן אדם שתשאלו אותו, משתמש באחד מהפלטפורמות של פייסבוק (פייסבוק, מסנג'ר, אינסטגרם וואצאפ וכו'..) פייסבוק הוספת עלייכם מידע וכך, מומחים
בפרסום דיגיטלי יכולים למקד את הפרסום בצורה מדויקת בעלויות זולות מאוד.
העלויות פרסום בפייסבוק זולות מאוד, בעזרת קמפיין טוב וממוקד ניתן להוציא לידים במחירים נמוכים משמעותית מכל שאר הפלטפורמות. ליד לחברת נדל"ן יכול להגיע לפעמים
למחיר מצחיק של 30 ₪ או פחות, בזמן שפרסום בגוגל יעלה לכם כמה עשרות שקלים לקליק, העלות לליד גבוהה פי כמה.
פלאן איי היא חברת פרסום עם מומחים בפרסום דיגיטלי ויודעים לייצר לידים במחירים זולים מאוד ללקוחות שלנו וכך בתקציבים נמוכים אנחנו מביאים ללקוחות שלנו כמות גדולה של לידים איכותיים
יש ללחוץ על כפתור העריכה כדי לשנות את הטקסט הזה. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולהע צופעט למרקוח איבן איף, ברומץ כלרשט מיחוצים.
קלאצי צש בליא, צמוקו בלוקריה שיצמה ברורק.
מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם, כמעט כל אחד שרוצה לחפש משהו, עושה את זה דרך גוגל, גוגל זה לא רק מנוע חיפוש, דרך המערכת של גוגל ניתן לפרסם גם ברשתות מדיה שונות,
ביוטיוב ובשותפי חיפוש נוספים.
בו נדבר קצת על אינסטלטור, אם תראו פרסום של אינסטלטור בפייסבוק, רוב הסיכויים שלא תתייחסו אליו. אבל ברגע שיש לכם סתימה בבית, הדבר הראשון שתעשו זה להיכנס לגוגל
ולחפש אינסטלטור בקרבת מקום. ככה זה בתחומים רבים כשאתם זקוקים למענה מיידי.
בגוגל יש שני שיטות פרסום, אורגני וממומן.
אורגני – קידום לטווח ארוך
ממומן – תוצאות מידיות לטווח הקצר.
פרטים נוספים על שיטות הפרסום תקבלו במאמר אחר. מקווה שעזרתי לכם להבין קצת בפרסום ובעיקר,
איך לזהות מומחים לפרסום דיגיטלי.
לשיחת ייעוץ חינם מלאו את הפרטים הבאים: