סוגרים שנה ופותחים את 2018 עם פרסום דיגיטלי שכולו חגיגה של תוצאות

סוף שנה קלנדרית אומנם מסמנת סיום של שנה אחת ותחילה של אחרת אך בנוסף היא טומנת בחובה הזדמנויות מעולות לקידום ומינוף של העסק.
במאמר זה נרצה לפרט כמה רעיונות וכיוונים שימושיים שיאפשרו לכם ליהנות מפרסום דיגיטלי חכם וקמפיין שיניב לכם יותר תוצאות.

הופכים את סוף השנה לחגיגה:

"מסיבת מבצעים", "חגיגת הטבות" ובעצם כל מונח שחופף לדוגמאות שנתנו יאפשר לכם לייצר התלהבות
מסוף השנה ובעצם לדחוף את המוצר שלכם קדימה בצורה שתייצר יותר תשומת לב. ההתייחסות למועד סיום השנה ולרוח החגיגות שבסוף השנה תאפשר לגעת בקהל היעד בדיוק במקום הנכון.

מבצע מיוחד ששומרים במיוחד לסוף שנה

השנה עומדת להסתיים ועכשיו זה הזמן לסיים אותה ב"זיקוקים" עם מבצע או הטבה מיוחדת שאולי באופן רגיל לא הייתם משתמשים בה.
עכשיו זה הזמן "לשחרר" את התותחים הגדולים ולירות בכל הכוח.
רוח החגיגה והרצון של קהל היעד לפתוח את השנה בכל הכוח יאפשר לכם ליצור את המינוף השיווקי שהעסק שלכם צריך בדיוק לסוף השנה.

חגיגת צבעים

סוף שנה, חגיגה, בלונים וחתיכות נייר צבעוניות באוויר. אם אתם רוצים לקחת חלק בחגיגה הזו,
תדאגו שגם הקמפיין שלכם "יתלבש" בהתאם וייראה בלוק החגיגי הנכון, כך תבטיחו את הצלחתו ותשיגו את
האימפקט שחיפשתם…

סמס של שנה חדשה – רק לא לשכוח

לא משנה אם יש לכם המון לקוחות או רק כמה בודדים. סמס אישי שנשלח דרככם יכול להוות הזדמנות עסקית מצוינת!
פשוט כותבים, מכוונים ושולחים.
כמובן שגם כאן – מבצע חכם או הטבה מיוחדת תאפשר להוציא מפעולה זו את המקסימום.

שידורים חיים זה אנחנו...

אומנם לא כולם נולדו עם כריזמה מחשמלת, אך בכל זאת, אם תעצמו לשנייה את העיניים ותדמיינו את הדברים, תראו שאפילו אתם תתחברו:
אתם יוצרים באזזז כמה שבועות לפני שהשנה מתחלפת ומזמינים את כולם לחכות ל"לייב" שלכם בפייסבוק.
בזמן ה"לייב" מי שיזמין את המוצר שלכם יוכל לקבל אותו במחיר מיוחד או לחילופין בדיוק בחצות תחשפו את המוצר
החדש שלכם…
זוהי רק דוגמא קטנה לדברים שאפשר לעשות בעזרת וידאו בשידור חי בפייסבוק.

רוצים לפתוח את השנה עם קמפיין מנצח שיכניס לכם לקוחות חדשים לעסק?
לפרטים וקבלת הצעה מלאו את הפרטים בטופס הרשמה

לשיחת ייעוץ חינם מלאו את הפרטים הבאים:

נגישות