הנה כמה דברים שלא ידעתם על פרסום בפייסבוק

shutterstock_241972999

פרסום בפייסבוק – מה חשוב לדעת וכיצד מבצעים פעולה כמו ניהול דף פייסבוק על הצד הטוב ביותר?
עסקים רבים השכילו כבר להבין שדף עסקי בפייסבוק הוא ממש MUST. עם זאת, פתיחת עמוד בפייסבוק לבדה אינה בהכרח הוכחה לכך שלמדתם את כל התורה (אפילו לא על רגל אחת) או כי אתם יודעים כיצד להפיק את המרב מהפלטפורמה החברתית. כחברה המתמחה בשיווק דיגיטלי ובפרסום ממוקד ברשתות החברתיות, למדנו דבר או שניים על ניהול קמפיין בפייסבוק, ידע אותו אנו מוכנים לחלוק. אז במיוחד עבורכם, הנה כמה מן הדברים שלא ידעתם על פרסום בפייסבוק – ותוכלו להתחיל ולעשות כבר כעת:

פרסום סטטוסים באופן ממוקד

ניהול דף פייסבוק דורש השקעת מאמץ וכן העלאת פוסטים על בסיס קבוע. מה שרבים אינם יודעים הוא שניתן להעלות פוסטים באופן ממוקד, מבלי שכל החברים, בני המשפחה או אלו שלא רלוונטיים יראו זאת. איך עושים זאת? בעזרתו של פיצ'ר מיוחד שנקרא FRIEND LIST בעזרתו ניתן ליצור רשימה אישית ולהפיץ רק עבורה באופן ממוקד סטטוסים, תמונות ולינקים.

פתיחת קבוצות פרטיות

עסקים רבים אשר מנהלים דף פייסבוק לא פעם מעוניינים לפרסם מוצרים או הודעות על מבצעים רק למועדון הלקוחות של החברה, תתפלאו לגלות כי ניתן לעשות זאת גם בפייסבוק. כל שעליכם לעשות הוא להקים קבוצה הכוללת את כל מי שאתם רוצים לצרף מתוך רשימת החברים של העסק בעזרת הפונקציה של CREATE NEW GROUP. בקבוצה הפרטית ניתן לנהל צ'אטים ולפרסם תמונות, סטטוסים ולינקים שיהיו גלויים רק לחברי הקבוצה.

תזמון פוסטים בעת פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק יכול להיות יותר ממוקד גם מבחינת התזמון. כחלק מן הפונקציות של ניהול דף פייסבוק קיימת גם האפשרות לאסוף נתונים אודות קהל היעד ואף לרבות באיזה שעות אחוז גדול מכלל החברים מחובר ובהן כדאי לפרסם פוסט. אם אינכם זמינים לעבוד בשעות אלו באפשרותכם לכתוב את הפוסט ולתזמן במדויק את השעה בה הנכם רוצים שיתפרסם. כמובן שעליכם לוודא שאותו הפוסט לא מאבד מעדכניותו בעת הפרסום.

קבלת תזכורות

יש דברים חשובים אותם הנכם מעוניינים לזכור? באפשרותכם לקבל תזכורות חשובות ישרות לדף הפייסבוק שלכם.
בדרך זו אינכם צריכים להתעדכן באופן שוטף בתיבת המייל כשאתם מחוברים לאתר. כמו כן באפשרותכם לקבל תזכורות גם על ימי הולדת, כך שאם הנכם רוצים לעשות משהו נחמד עבור הלקוחות כמו למשל לברך אותם ביום הולדתם, תוכלו לעשות זאת בקלות וכך ליצור קשר אישי עמם.

חשוב! בדקו מה הלקוחות שלכם אוהבים

פרסום בפייסבוק זהו אפיק שיווקי אשר דורש מכם להתעדכן ללא הרף בכל מה שהלקוחות שלכם אוהבים. בעזרת פיצ'רים מיוחדים תוכלו לדעת איזה פוסטים הלקוחות יותר אוהבים, מה זכה להצלחה ומה פחות, איזה פוסטים גרמו ללקוחות לדבר ומה הם הכי אוהבים לשתף. למידה על הלקוחות שלכם באמצעות דף הפייסבוק לא רק שתעזור להקפיד שניהול דף פייסבוק יתבצע על הצד הטוב ביותר אלא גם להפיק את המרב ממנו ולמקד את הפוסטים, התמונות, הלינקים והסרטונים שאתם בוחרים לשתף.

חברת Plan A מתמחה בפרסום ממוקד ברשתות החברתיות ובין היתר בפרסום בפייסבוק ובניהול דף פייסבוק. צרו עמנו קשר עוד היום לקבלת ייעוץ והמלצות ונשמח לעזור לכם להגיע לקהל היעד שלכם בצורה הממוקדת והטובה יותר!

לשיחת ייעוץ חינם מלאו את הפרטים הבאים:

נגישות