פרסום דיגיטלי – הדור הבא

יש המון תאוריות לגבי איך ייראה הדור הבא של הפרסום הדיגיטלי. האם הוא יהיה בעולם האמיתי או בעולם הווירטואלי? ואנחנו אומרים שמספיק להסתכל על פייסבוק וגוגל כדי להבין לאן הכל הולך והתשובה היא חד משמעית – מציאות מדומה (VR). גוגל מפתחת את "google cardboard" בעוד פייסבוק רכשו את החברה המובילה … קרא עוד

הנה כמה דברים שלא ידעתם על פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק – מה חשוב לדעת וכיצד מבצעים פעולה כמו ניהול דף פייסבוק על הצד הטוב ביותר? עסקים רבים השכילו כבר להבין שדף עסקי בפייסבוק הוא ממש MUST. עם זאת, פתיחת עמוד בפייסבוק לבדה אינה בהכרח הוכחה לכך שלמדתם את כל התורה (אפילו לא על רגל אחת) או כי אתם … קרא עוד

מומחי פרסום בפייסבוק: מדוע חשוב לעשות קמפיין עם חברה מקצועית ולא לבד?

פייסבוק היא אחת מפלטפורמות הפרסום הדיגיטליות הפופולריות ביותר כיום והיא מאפשרת לכל אדם ללא ניסיון לטעון תקציב ולקבל יותר חשיפה למודעות שייצר.מכיוון שהפלטפורמה הזו מאפשרת לעשות את השלבים הללו בצורה פשוטה מאוד היא מאפשרת לעסקים ללא ניסיון לעשות זאת בעצמם ע"י לחיצה על כפתור ה BOOST וכך הם "שורפים" לעצמם את התקציב ובצער … קרא עוד

פרסום מוכוון תוצאות ב-5 שלבים

השלב החמישי והאחרון – העלת הקמפיין לאוויר!

"הפרסום שלנו נמדד בתוצאות ולא בהבטחות"  זהו המשפט שאנחנו מעבירים ללקוחות שלנו לפני שאנו מתחילים בתהליך של פרסום מוכוון תוצאות. תוכנית העבודה של פלאן אי מתחילה הרבה לפני עליית הקמפיין לאוויר. התוכנית כוללת: עבודות מחקר, אפיון, בניית אסטרטגיה, קריאיטייב וקופירייטינג, אפיון הקמפיין. המטרה היא לבנות את הקמפיין המושלם ולהבין מה … קרא עוד

ההבדל בין קידום אורגני לפרסום ממומן בגוגל

קידום ממומן או קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני מול פרסום ממומן: אחת השאלות שכל בעל עסק צריך לשאול את עצמו כשהוא מחליט לקדם עסק בדיגיטל, זה – האם כדאי לקדם בצורה ממומנת או בצורה אורגנית? על מנת לעשות קידום יעיל, צריך להבין את היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם ולהבין מה יותר מתאים לאותו בעל עסק. … קרא עוד

מומחים בפרסום דיגיטלי – איך לבחור את החברה הנכונה?

הגעתם להחלטה להתקדם לפרסום דיגיטלי ואתם שואלים את עצמכם איך לבחור מומחים בפרסום דיגיטלי? כיום יש המון חברות בשוק, חלקם באמת מומחים ועושים עבודה טובה ולצערנו יש גם חובבנים. מכיוון שרוב בעלי העסקים לא מבינים הרבה בדיגיטל, קשה להם לזהות מי הם המומחים האמיתיים. לפניכם מאמר שייתן לכם רקע בסיסי … קרא עוד

החוק החדש של פרסום בפייסבוק

החוק החדש של פרסום בפייסבוק שנכנס לתוקף ממש בימים אלה יוצר לא מעט בהלה. מה החוק החדש אומר? מהיום אין יותר "חוק ה-20%", מהיום יש OK שזה אומר שכמות הטקסט שלך טובה. יש "פחות" מה שאומר שכמות הטקסט חורגת מהמותר במקצת ולכן כמות החשיפה שהמודעה תקבל קטנה יותר. יש "מדיום" … קרא עוד

נגישות