פרסום מוכוון תוצאות ב-5 שלבים

"הפרסום שלנו נמדד בתוצאות ולא בהבטחות"

 זהו המשפט שאנחנו מעבירים ללקוחות שלנו לפני שאנו מתחילים בתהליך של פרסום מוכוון תוצאות.

תוכנית העבודה של פלאן אי מתחילה הרבה לפני עליית הקמפיין לאוויר.

התוכנית כוללת: עבודות מחקר, אפיון, בניית אסטרטגיה, קריאיטייב וקופירייטינג, אפיון הקמפיין. המטרה היא לבנות את הקמפיין המושלם ולהבין מה המגבלות והיתרונות העומדים לרשותנו כדי להניב את התוצאות הטובות ביותר, כדי שכל עסק יקבל את הפניות המתאימות לו ביותר תוך כדי קבלת לידים רבים בעלויות נמוכות בתקציב הנתון.

השלב השלישי פרסום ליצירת לידים – אפיון קמפיין וקהלים

שלב ראשון: פרסום מוכוון תוצאות – הבנת צרכי הלקוח

לפני שאנחנו מתחילים לעבוד על הקמפיין, חשוב לנו להבין מה הם צרכי הלקוח.

בפרסום בגוגל למשל, אנחנו נרצה לדעת באיזה ביטויים הלקוח רוצה להופיע, כמה הלקוח מוכן להשקיע על כל פנייה שמגיעה אליו. כמה הפנייה שווה עבורו כדי להיות בטוחים שהקמפיין יניב תוצאות טובות והכי חשוב – משתלמות. לפי נתונים אלה נוכל לדעת כמה העלויות שאנו יכולים להקציב לכל קליק.

בפרסום בפייסבוק נרצה לדוגמא לדעת מי המתחרים שלו, האם פרסם בעבר. נוכל לחקור את ההיסטוריה שלו, ללמוד ממנה, ללמוד מהמתחרים שלו וללמוד אותם. נוכל להיעזר בהיסטוריה של הדף העסקי שלו ואפילו בפניות שקיבל בעולם האמיתי ע"י שימוש במספרי טלפון ומיילים שיאפשרו לנו לנתח את קהל היעד שלו ולאתרו בפייסבוק.

שלב ראשון פרסום מוכוון תוצאות – הבנת צרכי הלקוח

השלב השני: פרסום דיגיטלי – בניית אסטרטגיה קריאטיבית

בשלב זה, אחרי שאספנו את המידע הנחוץ מהלקוח, טובי המוחות הקריאטיבים של חברת פלאן אי יתחילו לגבש אסטרטגיה קריאטיבית ולהבין מה יגע בהל היעד בצורה הטובה ביותר. המטרה היא לייצר אימפקט שקשה להתעלם ממנו ולהפוך כל מודעה לחץ חד שפוגע בול בפוני עם מסר ברור ומניע לפעולה.

בשלב זה נחשוב כמובן גם על הצד הויזואלי המהווה חלק בלתי נפרד מהצלחת הקמפיין. לפעמים האימג' הנכון עושה את כל ההבדל ולכן תמיד נדאג לעבוד עם מגוון רחב של תמונות שישמשו אותנו לאורך הקמפיין, כאשר המטרה היא לוודא שכל אימג' וכל מסר עובדים באופן מושלם עם כל פלטפורמות פרסום שאיתה אנחנו פועלים.

השלב השני פרסום דיגיטלי – בניית אסטרטגיה קריאטיבית

השלב השלישי בפרסום ליצירת לידים – אפיון קמפיין וקהלים

אחרי שישבנו עם הלקוח והבנו את צרכיו, אספנו את החומרים שאנחנו צריכים, ישבנו ובנינו אסטרטגיית פרסום, עכשיו הגיע הזמן לבנות את הקהלים שלנו.

כמובן, בכל פלטפורמה, שלב אפיון הקמפיין והקהלים מתבצע אחרת. בפרסום בפייסבוק, אנחנו נבנה את הקהלים, נחפש אותם, נצור אותם ונעשה כל מה שצריך כדי לקבל את הקהל המושלם ללקוח בעזרת המערכות המתקדמות ביותר המעניקות לנו יתרון עצום בפרסום ממוקד.

לעומת זאת, בפרסום בגוגל אם נרצה ונראה לנכון לפרסום ברשת החיפוש אנחנו נתחיל מחקר מילות מפתח ואם ברשת המדיה, כאן נבחר את שטחי הפרסום שלנו באתרים הרלוונטיים השונים ואת הקהל הרלוונטי לנו שנציג לו את הפרסום.

השלב השלישי פרסום ליצירת לידים – אפיון קמפיין וקהלים

השלב הרביעי שנותן לנו פרסום מוכוון תוצאות – עיצוב ותכנות הקמפיין

בשלב זה, אנחנו כבר מוכנים לעלות לאוויר וכל מה שנותר לנו לעשות זה להשלים את הפרטיים הטכניים. לעצב את הסקיצות לאחר אישור הלקוח, לעלות את המודעות שלנו למערכת הפרסום הרלוונטית, לשתול את הקודים באתרדף הנחיתה ולדאוג שהכל מוכן ועובד בצורה מושלמת לפני עליית הקמפיין לאוויר.

השלב הרביעי פרסום מוכוון תוצאות – עיצוב ותכנות הקמפיין

השלב החמישי והאחרון – העלת הקמפיין לאוויר!

זהו, הגענו לשלב האחרון. לאחר אישור הלקוח אנחנו נעלה את הקמפיין לאוויר.
ומה עכשיו?
מכאן יושבים האנליסטים המומחים של Plan A ובוחנים את הקמפיין, התוצאות, העלויות שלו לליד ופה מתחיל החלק המעניין, אופטימיזציה קבוע לאורך כל הדרך.

השלב הזה נמשך לאורך כל הקמפיין, אנחנו אף פעם לא מפסיקים לעשות אופטימיזציה ולייעל את הקמפיין כאשר המטרה שלנו היא לוודא שתקבלו את התוצאות הטובות ביותר ובעלות הנמוכה ביותר!

שיהיה לכולם בהצלחה 🙂

השלב החמישי והאחרון – העלת הקמפיין לאוויר!

לשיחת ייעוץ חינם מלאו את הפרטים הבאים:

נגישות