פרסום ושיווק ממוקד – המפתח לקמפיין דיגיטלי מוצלח - פלאן אי | PLAN A

פרסום ושיווק ממוקד – המפתח לקמפיין דיגיטלי מוצלח

מיקוד, מיקוד ו… עוד מיקוד.
כאשר אנו עובדים על קמפיין המטרה שלנו היא להתחדד ולהתמקד
בצורה הטובה ביותר. זאת מכיוון שמסר טוב הוא מסר מדויק.
בעולם הנשלט ע"י אינסוף מסרים והסחות דעת המטרה שלנו היא לנצל
את המקסימום מהמינימום זמן שהגולש משקיע בקמפיין שלנו.

כמובן שהמיקוד לא מסתיים רק בקריאייטיב, הוא ממשיך גם לקהל היעד.
כאשר רוצים לקבל מקסימום תוצאות ומקסימום לידים, חייבים להבין בדיוק מי קהל היעד.
כך שהמסר המדויק יגיע לקהל היעד המדויק. זה אומנם נשמע ברור מאליו,
אך במבחן המציאות ניתן לראות לא מעט קמפיינים שפונים במסרים
לא רלוונטים לקהלים שלא מתאימים למוצר או לשירות שאותו הם משווקים.

יותר מיקוד ויותר תוצאות

כיצד תדייקו את המסר?

תחילה יש להבין מי קהל היעד ובמה המוצר או השירות שלכם יוכל לתרום לו.
או לחילופין – מה הצעת המחר שתגרום לו לעצור הכל ולפנות דווקא אליכם.
כדי לעשות זאת עליכם לשאול את עצמכם את השאלות הבאות:

– מי הוא?
– במה הוא מתעניין?
– במה המוצר או השירות יכול לתרום לו?
– איך המתחרים שלי פונים אליו? (מומלץ תמיד להיות שונה וייחודי ולא כמו המתחרים)

לאחר שעניתם על השאלות, התשובה לגבי מי קהל היעד שלכם אמורה להיות דיי פשוטה.
כמובן שיש להשקיע מחשבה בכל שאלה ושאלה מכיוון שיש לכך השפעה
משמעותית על הצלחת הקמפיין.

לאחר שסיימתם לאפיין את קהל היעד, צריך להיכנס לראש שלו.
להבין מה יגע בו, מה יניע לפעולה. מה יגרום לו לרצות את המוצר שלכם.
בסופו של יום אנשים קונים את ה"איך" הרבה יותר מאת הדבר האמיתי.
לדוגמא: ניקח שתי חברות צמיגים – האחת חברה מוכרת והשנייה חברה חדשה בשוק.
לחברה הוותיקה צמיג מוכר אך הם כבר המון זמן לא פרסמו, הם סומכים על השם והמוניטין שצברו.
לחילופין יש את חברת הצמיגים החדשה, היא צעירה ובועטת ומחפשת כיצד לחדור לשוק.
כחלק מהאסטרטגיה רצתה חברת הצמיגים החדשה להוכיח כי היא אמינה יותר,
בטוחה יותר ובעלת ביצועים טובים יותר.

החברה הוותיקה שכבר בטוחה בעצמה פשוט מעלה מודעות עם הלוגו שלה בעוד
החברה הצעירה, משווקת את עצמה באופן ממוקד לקהל היעד שלה.
היא הגדירה לעצמה להגיע לקהל הצעיר, לקהל חובב ספורט מוטורי
ומשם היא מתכוונת לחדור לקהל הרכב.
החברה מעלה מודעות בעלות מסר חד ומדויק ובוחרת לשים בחזית את
המסרים שהגדירה עם אימג'ים שתופסים את העין ומדגישים את יתרונותיה.
האם אתם חושבים שהחברה הצעירה הצליחה ליהנות מחדירת שוק?

התשובה היא – חד משמעית כן.

הסיבה: אתה לעולם לא גדול מידי מכדי לשווק את עצמך.
החברה הצעירה דאגה להיות ממוקדת מסר וממוקדת בקהל היעד,
דבר זה אפשר לה לייצר מסרים מדויקים לקהל היעד, אשר מהר מאוד הפכו לתוצאות.

לקמפיין דיגיטלי מנצח
לחצו כאן וצרו קשר עם המומחים שלנו!

מיקוד, מיקוד ו… עוד מיקוד.
כאשר אנו עובדים על קמפיין המטרה שלנו היא להתחדד ולהתמקד בצורה הטובה ביותר. זאת מכיוון שמסר טוב הוא מסר מדויק. בעולם הנשלט ע"י אינסוף מסרים והסחות דעת המטרה שלנו היא לנצל את המקסימום מהמינימום זמן שהגולש משקיע בקמפיין שלנו.

כמובן שהמיקוד לא מסתיים רק בקריאייטיב, הוא ממשיך גם לקהל היעד. כאשר רוצים לקבל מקסימום תוצאות ומקסימום לידים, חייבים להבין בדיוק מי קהל היעד. כך שהמסר המדויק יגיע לקהל היעד המדויק. זה אומנם נשמע ברור מאליו, אך במבחן המציאות ניתן לראות לא מעט קמפיינים שפונים במסרים לא רלוונטים לקהלים שלא מתאימים למוצר או לשירות שאותו הם משווקים.

יותר מיקוד ויותר תוצאות

כיצד תדייקו את המסר?

תחילה יש להבין מי קהל היעד ובמה המוצר או השירות שלכם יוכל לתרום לו.
או לחילופין – מה הצעת המחר שתגרום לו לעצור הכל ולפנות דווקא אליכם.
כדי לעשות זאת עליכם לשאול את עצמכם את השאלות הבאות:

– מי הוא?
– במה הוא מתעניין?
– במה המוצר או השירות יכול
 לתרום לו?
– איך המתחרים שלי פונים אליו?      (מומלץ תמיד להיות שונה וייחודי ולא כמו המתחרים)

לאחר שעניתם על השאלות, התשובה לגבי מי קהל היעד שלכם אמורה להיות דיי פשוטה. כמובן שיש להשקיע מחשבה בכל שאלה ושאלה מכיוון שיש לכך השפעה משמעותית על הצלחת הקמפיין.

לאחר שסיימתם לאפיין את קהל היעד, צריך להיכנס לראש שלו.
להבין מה יגע בו, מה יניע לפעולה. מה יגרום לו לרצות את המוצר שלכם.
בסופו של יום אנשים קונים את ה"איך" הרבה יותר מאת הדבר האמיתי.
לדוגמא: ניקח שתי חברות צמיגים – האחת חברה מוכרת והשנייה חברה חדשה בשוק. לחברה הוותיקה צמיג מוכר אך הם כבר המון זמן לא פרסמו, הם סומכים על השם והמוניטין שצברו. לחילופין יש את חברת הצמיגים החדשה, היא צעירה ובועטת ומחפשת כיצד לחדור לשוק. כחלק מהאסטרטגיה רצתה חברת הצמיגים החדשה להוכיח כי היא אמינה יותר, בטוחה יותר ובעלת ביצועים טובים יותר.

החברה הוותיקה שכבר בטוחה בעצמה פשוט מעלה מודעות עם הלוגו שלה בעוד החברה הצעירה, משווקת את עצמה באופן ממוקד לקהל היעד שלה. היא הגדירה לעצמה להגיע לקהל הצעיר, לקהל חובב ספורט מוטורי ומשם היא מתכוונת לחדור לקהל הרכב. החברה מעלה מודעות בעלות מסר חד ומדויק ובוחרת לשים בחזית את המסרים שהגדירה עם אימג'ים שתופסים את העין ומדגישים את יתרונותיה. האם אתם חושבים שהחברה הצעירה הצליחה ליהנות מחדירת שוק?

התשובה היא – חד משמעית כן.

הסיבה: אתה לעולם לא גדול מידי מכדי לשווק את עצמך. החברה הצעירה דאגה להיות ממוקדת מסר וממוקדת בקהל היעד, דבר זה אפשר לה לייצר מסרים מדויקים לקהל היעד, אשר מהר מאוד הפכו לתוצאות.

לקמפיין דיגיטלי מנצח
לחצו כאן וצרו קשר עם
המומחים שלנו!

לשיחת ייעוץ חינם מלאו את הפרטים הבאים:

לשיחת ייעוץ חינם מלאו את הפרטים הבאים:

כתוב/כתבי תגובה

נגישות