פרסום ושיווק – הבסיס הקריאטיבי לכל פרסומת ולכל קמפיין

לעולם אל תהיו כמו כולם!
זה לא עוד משפט שאימא אומרת, זה משפט שיש לו חלק בלתי נפרד מההצלחה, בין אם מדובר ברמה העסקית או השיווקית.

פרסום ושיווק לקמפיין מנצח

מארק טווין אמר: "אם אתם נמצאים בצד המכריע, זה בדיוק הזמן לעצור הכל ולחשוב..."

ואנחנו אומרים שהוא צדק ובגדול!

בפרסום ושיווק המונח - שונה, מקבל חשיבות אפילו גדולה יותר...

בעולם בו העין האנושית משוועת למשהו שונה ומרחיב אופקים, עליכם להיות שונים, בולטים, פורצי דרך והכי חשוב ללכת עם האמת של המוצר
או השירות שלכם עד הסוף. תחשבו על זה לרגע – כמה סבונים יש על המדף בסופר…

מה היה קורה לו כולם היו דומים?
לעומת זאת, בפועל כל סבון בסופר נראה ומשדר משהו שונה. אחד משדר לייפסטייל, השני משדר רפואי והשלישי בכלל משדר משהו משפחתי…

אך בגדול אם תהפכו את הסבון תראו בצורה מאוד ברורה שהמרכיבים שלהם הם בדיוק אותו הדבר.
כדי להמחיש כמה חשוב להיות שונה, מספיק להסתכל על הספריי גוף של "אקס" החברה ששיווקה את המוצר החליטה לומר שבעוד שלכולם יש רק ריח טוב, ה-ספריי גוף של אקס יגרום למין השני להימשך אליכם באופן קיצוני. ובכן, מיותר לציין כי מדובר במשהו לא אמיתי וגם הצרכן הסופי מבין זאת
אך עדיין בחלק הפנימי, הראש שלנו רוצה להאמין שאולי בכל זאת יש משהו מעבר.

בחברת PLAN A מאמינים שגם ב-פרסום ושיווק דיגיטלי, חייבים ליישם חוקים אלה רק שאצלנו דואגים להניח מעל גם את היישום הטכנולוגי המאפשר לנו להגיע ברמת דיוק אבסולוטית לקהל היעד הרלוונטי ובכך להעניק הרבה יותר עוצמה למסר, שפוגש את קהל היעד בדיוק בזמן ובמקום הנכון.

אנו מאמינים שנקודת ההתחלה שלנו בכל קמפיין היא קודם כל נקודת הבידול של הלקוח ויצירת הייחודיות של השירות או המוצר שלו. ורק כאשר כללים אלה חלים והמסר חד וממוקד, נכנסת טכנולוגית הפרסום לתמונה ואחריה התוצאות שמגיעות ובגדול.

לסיכום: המטרה שלכם היא לעשות הכל רק לא להיות המתחרים שלכם. אתם לא רוצים אותם כדוגמה, אתם רוצים להפוך לדוגמה וכדי לעשות זאת
צריך להיות יצירתי, שונה ופורץ דרך. כי את פורצי דרך לעולם לא שוכחים!

לשיחת ייעוץ חינם מלאו את הפרטים הבאים:

נגישות