מיתוג פרסומי – כיצד להפוך את העסק למותג בולט

מי מאיתנו אינו מכיר את הסלוגן "אם אתה לא שם – אתה לא קיים"? אותו סלוגן שליווה את דפי זהב במשך שנים רבות המתמצת את כל מהות הפרסום על רגל אחת – הפגנת נראות ונוכחות. בעבר, שם החברה שרצינו לפרסם היה מתנוסס על שלטי חוצות, קדימונים לסרטי קולנוע, 

פרסומות בין תכניות טלוויזיה וג'ינגלים ברדיו בתקציבי פרסום גדולים מאוד ובעלי עסקים קטנים היו מוגבלים מבחינת הפרסום והתמקדו בעיקר בפרסום מפה לאוזן או חלוקת פליירים. כיום, פרסום דיגיטלי בפלטפורמות כמו פייסבוק, אינסטגרם, גוגל ואוטבריין הן המדיות בהן כל עסק קטן או גדול יכול להפגין את הנוכחות העסקית שלו ובתקציב שהעסק יוכל לעמוד בו.

מהו מיתוג פרסומי?

מיתוג פרסומי הינו עיצוב הלוגו, הברושור או נייר המכתבים של העסק ובעיקר האסטרטגיה העסקית והשיווקית הכוללת את תדמיתו של בית העסק, בירידה לרזולוציה של הפרטים הקטנים ביותר.
ערכי המותג, פיתוח מאפיינים ושילוב סימנים ויזואליים ומילוליים הכוללים את שם המותג גורם לבידול מהמתחרים והחדרתו לתודעה של הצרכנים, סביבתו ה"טבעית" של קהל היעד, השעה שהפרסום "פוגש" את הקונה הפוטנציאלי ופרטים רבים נוספים, אשר יחד יוצרים מיתוג פרסומי של בית העסק.

להפוך את העסק למותג בולט

הנוסחה הנכונה לעסק בולט בין המתחרים היא ליצור את השפה השיווקית הנכונה, התדמית והחוויות שאנו משדרים אל מול הלקוחות הפוטנציאלים
כאשר אנו חושפים אותם למוצר או השירות שלנו והלימה נמצאת בהבטחה שהמותג שלנו מקיים.

לסיכום

מותגים גדולים לא מגיעים בהכרח רק מחברות גדולות.
כיום כל עסק יכול להפוך למותג מוביל המטמיע חותם בעזרת קמפיין עוצמתי ושונה הגורם ללקוח הפוטנציאלי
להאמין במוצרים שאנו משווקים.

לשיחת ייעוץ חינם מלאו את הפרטים הבאים:

נגישות