מומחי פרסום בפייסבוק: עשו זאת עם חברה מקצועית Plan A - פלאן אי

מומחי פרסום בפייסבוק: מדוע חשוב לעשות קמפיין עם חברה מקצועית ולא לבד?

פייסבוק היא אחת מפלטפורמות הפרסום הדיגיטליות הפופולריות ביותר כיום
 
והיא מאפשרת לכל אדם ללא ניסיון לטעון תקציב ולקבל יותר חשיפה למודעות שייצר.
מכיוון שהפלטפורמה הזו מאפשרת לעשות את השלבים הללו בצורה פשוטה מאוד
היא מאפשרת לעסקים ללא ניסיון לעשות זאת
בעצמם ע"י לחיצה על כפתור ה BOOST
וכך הם "שורפים" לעצמם את התקציב ובצער רב לא מגיעים לתוצאות הרצויות.
זאת מכיוון שהם אינם מומחי פרסום בפייסבוק ואינם מכירים את הפלטפורמה לעומק.

%d7%9e%d7%95%d7%9e%d7%97%d7%99-%d7%a4%d7%a8%d7%a1%d7%95%d7%9d-%d7%91%d7%a4%d7%99%d7%99%d7%a1%d7%91%d7%95%d7%a7

יתרונות ניהול קמפיין עם מומחי פרסום בפייסבוק

מומחי פרסום בפייסבוק יודעים לייצר ולמצוא את הקהל המתאים, ליצור מודעות מתאימות, לנהל תקציב
בצורה אפקטיבית יותר ולבצע אופטימיזציה איכותית לאורך כל פעילות הקמפיין.

מה זה אומר?

  • קהל מתאים: התשלום לפרסום בפייסבוק מתבצע לרוב על פי חשיפות ולכן חשוב לדעת לפנות לקהל המתאים כדי להפיק את המרב מתקציב הפרסום שלכם. כדי לעשות זאת בצורה הטובה ביותר חשוב לעבוד עם המערכות המתקדמות ביותר בשוק, בדיוק כמו שאנו בחברת פלאן אי דואגים לעשות.

  • מודעות מתאימות: לכל תחום ולכל מוצר יש את הקהל שלו, חברת פרסום מקצועית תדע לפנות לקהל היעד במודעות שמתאימות לקהל המתאים, מודעות עם הצבעים הנכונים והניסוח הנכון יכולות לעלות את איכות הקמפיין ובכך לתת תוצאה טובה יותר.

  • ניהול תקציב: כדי להפיק את המקסימום, חשוב לדעת לנהל את התקציב שלכם נכון בין קבוצות המודעות השונות ע"י חיזוק החזקים ומשחק אסטרטגי רציף בין הסטים שבקמפיין כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר.

  • אופטימיזציה: אחת הטעויות הנפוצות של עסקים ללא ניסיון פרסום היא הפעולה "שגר ושכח". כדי להביא תוצאות טובות, חשוב כל הזמן לשפר ולייעל את הקמפיין. כשעושים פרסום איכותי האופטימיזציה חייבת להימשך עד לסיום הקמפיין. האופטימיזציה תיעשה באופן רציף בכל יום כאשר היא מתחילה במודעות ועוברת לתקציב, לקהלים וכך שוב הלוך ושוב כאשר המטרה היא להשיג עבור הלקוח את העלות פר תוצאה הנמוכה ביותר והליד האיכותי ביותר.

מה חשוב לקחת בחשבון לפני שאתם עושים זאת בעצמכם:

כפתור ה BOOST עושה עבודה טובה ברמת החשיפה אך הקשר בינו לבין לידים ותוצאות מבוקשות מקרי ביותר…

חשוב לפתוח כמה קבוצות ולכל קבוצה כמה מודעות, אף פעם אל תסמכו על קבוצה אחת. הפייסבוק עושה באופן אוטומטי אופטימיזציה למודעות פייסבוק וכך המערכת "דוחפת" רק את המודעה המוצלחת יותר, את האופטימיזציה בין קבוצות המודעות עושים בצורה ידנית. כל קבוצת מודעות חייבת להיות על קהל שונה אך חשוב שהקהל יהיה מתאים למוצר/שירות שאתם מספקים. כששני קבוצות מפרסמות לאותו קהל הן מתחרות אחת בשנייה וכך אתם מעלים לעצמכם את
המחיר לחשיפה.

כיצד אתם יכולים לעזור למומחים שלכם להביא לכם תוצאות פרסום טובות יותר

כדי לעזור למומחי פרסום בפייסבוק בתהליך הפרסום חשוב לתת להם רקע כללי על העסק, חלק מהנתונים האלה ועוד נוספים יכולים לעלות את יעילות הקמפיין ע"י מילוי בריף (מסמך עם שאלות מנחות) שמטרתו לעזור למפרסם לדעת את כל מה שאתם יודעים כרגע על קהל היעד והמוצר שלכם.

כמו לדוגמא:

  • מוצר לפרסום: מה המוצר אותו אתם מפרסמים?
    מידע כללי על המוצר כמו יתרונות המוצר יכול להיות שימושי מאוד לבניית קמפיין פייסבוק מוצלח יותר.
    קהל המטרה: מה אתם יודעים על הקהל שלכם? רשימה של לקוחות מהעבר או אימיילים יכולים לעזור למומחי הפרסום לבנות לכם קמפיין יעיל יותר.

    ערכים עיקריים: איזה ערכים חשובים לכם ולעסק שלכם?

  • הסיבות להאמין: מה הסיבה שהלקוח ירצה להאמין לכם ולמוצר שלכם? האם יש לכם וותק בתחום שלכם? כתבו על המוצר שלכם בעיתון? גם הדרכות חינמיות שאתם מספקים מראה על מקצועיות וכו'…

  • יתרונות המוצר: מה הופך את המוצר שלכם לטוב יותר משל המתחרים ואם בכלל? האם זה המחיר? האם זה השירות? האם זה חומר הגלם?

  • תקציב יומי במדיה: מה התקציב היומי שאותו אתם מוכנים להשקיע כדי לקבל עוד לקוחות?

לסיכום: ככל שתתנו יותר מידע לחברת הפרסום שלכם כך הקמפיין שלכם יהיה מוצלח יותר וכמות הפניות תגדל…

בהצלחה,
צוות המומחים של פלאן אי.

פייסבוק היא אחת
מפלטפורמות הפרסום הדיגיטליות הפופולריות 
ביותר כיום והיא מאפשרת לכל אדם ללא ניסיון לטעון תקציב ולקבל יותר חשיפה למודעות שייצר. מכיוון שהפלטפורמה הזו מאפשרת לעשות את השלבים הללו בצורה פשוטה מאוד היא מאפשרת לעסקים ללא ניסיון לעשות זאת בעצמם ע"י לחיצה על כפתור ה BOOST וכך הם "שורפים" לעצמם את התקציב ובצער רב לא מגיעים לתוצאות הרצויות. זאת מכיוון שהם אינם מומחי פרסום בפייסבוק ואינם מכירים את הפלטפורמה לעומק.

%d7%9e%d7%95%d7%9e%d7%97%d7%99-%d7%a4%d7%a8%d7%a1%d7%95%d7%9d-%d7%91%d7%a4%d7%99%d7%99%d7%a1%d7%91%d7%95%d7%a7

יתרונות ניהול קמפיין עם מומחי פרסום בפייסבוק

מומחי פרסום בפייסבוק יודעים לייצר ולמצוא את הקהל המתאים, ליצור מודעות מתאימות, לנהל תקציב בצורה אפקטיבית יותר ולבצע אופטימיזציה איכותית לאורך כל פעילות הקמפיין.

מה זה אומר?

  • קהל מתאים: התשלום לפרסום בפייסבוק מתבצע לרוב על פי חשיפות ולכן חשוב לדעת לפנות לקהל המתאים כדי להפיק את המרב מתקציב הפרסום שלכם. כדי לעשות זאת בצורה הטובה ביותר חשוב לעבוד עם המערכות המתקדמות ביותר בשוק, בדיוק כמו שאנו בחברת פלאן אי דואגים לעשות.

  • מודעות מתאימות: לכל תחום ולכל מוצר יש את הקהל שלו, חברת פרסום מקצועית תדע לפנות לקהל היעד במודעות שמתאימות לקהל המתאים, מודעות עם הצבעים הנכונים והניסוח הנכון יכולות לעלות את איכות הקמפיין ובכך לתת תוצאה טובה יותר.

  • ניהול תקציב: כדי להפיק את המקסימום, חשוב לדעת לנהל את התקציב שלכם נכון בין קבוצות המודעות השונות ע"י חיזוק החזקים ומשחק אסטרטגי רציף בין הסטים שבקמפיין כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר.

  • אופטימיזציה: אחת הטעויות הנפוצות של עסקים ללא ניסיון פרסום היא הפעולה "שגר ושכח". כדי להביא תוצאות טובות, חשוב כל הזמן לשפר ולייעל את הקמפיין. כשעושים פרסום איכותי האופטימיזציה חייבת להימשך עד לסיום הקמפיין. האופטימיזציה תיעשה באופן רציף בכל יום כאשר היא מתחילה במודעות ועוברת לתקציב, לקהלים וכך שוב הלוך ושוב כאשר המטרה היא להשיג עבור הלקוח את העלות פר תוצאה הנמוכה ביותר והליד האיכותי ביותר.

מה חשוב לקחת בחשבון לפני שאתם עושים זאת בעצמכם:

כפתור ה BOOST עושה עבודה טובה ברמת החשיפה אך הקשר בינו לבין לידים ותוצאות מבוקשות מקרי ביותר…

חשוב לפתוח כמה קבוצות ולכל קבוצה כמה מודעות, אף פעם אל תסמכו על קבוצה אחת. הפייסבוק עושה באופן אוטומטי אופטימיזציה למודעות פייסבוק וכך המערכת "דוחפת" רק את המודעה המוצלחת יותר, את האופטימיזציה בין קבוצות המודעות עושים בצורה ידנית.
כל קבוצת מודעות חייבת להיות על קהל שונה אך חשוב שהקהל יהיה מתאים למוצר/שירות שאתם מספקים. כששני קבוצות מפרסמות לאותו קהל הן מתחרות אחת בשנייה וכך אתם מעלים לעצמכם את המחיר לחשיפה.

כיצד אתם יכולים לעזור למומחים שלכם להביא לכם תוצאות פרסום טובות יותר

כדי לעזור למומחי פרסום בפייסבוק בתהליך הפרסום חשוב לתת להם רקע כללי על העסק, חלק מהנתונים האלה ועוד נוספים יכולים לעלות את יעילות הקמפיין ע"י מילוי בריף (מסמך עם שאלות מנחות) שמטרתו לעזור למפרסם לדעת את כל מה שאתם יודעים כרגע על קהל היעד והמוצר שלכם

כמו לדוגמא:

  • מוצר לפרסום: מה המוצר אותו אתם מפרסמים? מידע כללי על המוצר כמו יתרונות המוצר יכול להיות שימושי מאוד לבניית קמפיין פייסבוק מוצלח יותר.
    קהל המטרה: מה אתם יודעים על הקהל שלכם? רשימה של לקוחות מהעבר או אימיילים יכולים לעזור למומחי הפרסום לבנות לכם קמפיין יעיל יותר.

    ערכים עיקריים: איזה ערכים חשובים לכם ולעסק שלכם?

  • הסיבות להאמין: מה הסיבה שהלקוח ירצה להאמין לכם ולמוצר שלכם? האם יש לכם וותק בתחום שלכם?
    כתבו על המוצר שלכם בעיתון?
    גם הדרכות חינמיות שאתם מספקים מראה על מקצועיות וכו'…

  • יתרונות המוצר: מה הופך את המוצר שלכם לטוב יותר משל המתחרים ואם בכלל? האם זה המחיר? האם זה השירות? האם זה חומר הגלם?

  • תקציב יומי במדיה: מה התקציב היומי שאותו אתם מוכנים להשקיע כדי לקבל עוד לקוחות?

לסיכום: ככל שתתנו יותר מידע לחברת הפרסום שלכם כך הקמפיין שלכם יהיה מוצלח יותר וכמות הפניות תגדל…

בהצלחה,
צוות המומחים של פלאן אי.

לשיחת ייעוץ חינם מלאו את הפרטים הבאים:

לשיחת ייעוץ חינם מלאו את הפרטים הבאים:

כתוב/כתבי תגובה

נגישות