פרסום חייב להיות אפקטיבי ואפקטיביות מתחילה בהימצאותו של הפרסום במקום הנכון, במקום בו נמצא קהל היעד אליו פונה הפרסום.
כיום, כאשר שלושה מכל ארבעה קונים מבצעים חיפוש ברשת לפני קניה או התקשרות עם ספק שירות, ניתן לומר כי הרשת הדיגיטלית היא המקום
הנכון לפגוש את הלקוחות החדשים, לכן פרסום בפלטפורמות הדיגיטליות כגון פייסבוק וגוגל אוצר בתוכו יתרונות למפרסמים על פני פרסום במדיות המסורתיות.
יתרונותיו של הפרסום הדיגיטלי הוא פרסום אפקטיבי, משום שהוא מאפשר למפרסמים להגיע ללקוחות פוטנציאליים בצורה מדויקת,
במינימום מאמץ ובחיסכון משמעותי בעלויות.
אין ספק כי הפרסום הדיגיטלי הינו הפרסום המתאים ביותר לכל סוגי העסקים, בלי קשר לגודל או לסוג מוצר/שירות.
לשיחת ייעוץ חינם מלאו את הפרטים הבאים: