חשיבות הפרסום הדיגיטלי לעסק

פלאן אי פרסום ושיווק דיגיטלי, מסבירה על חשיבותם של הקמפיינים הדיגיטליים עבור העסק

ממחקר שערכה Google בשנת 2012 עולה, כי 90% מצריכת המדיה שלנו
נעשית דרך המסכים השונים- הטלוויזיה, המחשב, הטאבלט והטלפון הנייד שלנו.
מאז הדברים הספיקו להשתנות ועוד משתנים בקצב מסחרר. בסוף שנת 2016 ערכה חברת Ipsos סקר שעוסק בחשיבותו של המכשיר הסלולארי בחיינו. הסקר מראה כי בשנת 2016 חל גידול של 70% בצריכת תכני וידאו בסלולר וגידול של 51% בהיקפי הגלישה הסלולרית. אם כך, הרשת בכלל והגלישה ממכשירים ניידים בפרט, הינן חזית הקרב בהם מתנהלת "המלחמה" על תשומת ליבו של הגולש / הלקוח הפוטנציאלי שלכם. לשם כך נולדו הקמפיינים הדיגיטליים, במטרה לפגוש את הגולש בדיוק שם, במקום בו הוא מבלה את מרב זמנו וחשוף לתכנים שאתם, גבירותיי ורבותיי, מציגים בפניו.

פלאן אי פרסום ושיווק

האם קמפיין דיגיטלי הוא קמפיין ככל קמפיין אחר?
בשני המקרים- קמפיין דיגיטלי או קמפיין מסורתי, העקרון הוא זהה,
המטרה היא הגעה ללקוחות חדשים וחיזוק הלקוחות הקיימים.
אולם, בכך, בערך, מסתכם כל הדמיון ביניהם.
לקמפיינים דיגיטליים חוקים וכללים משלהם, המתייחסים למדיות בהן מפורסם הקמפיין,
לשעות בהן נמצא קהל היעד ברשת וחשוף לפרסום וכד'. הקשת הרחבה של אפשרויות השיווק הדיגיטלי
העומדות כיום בפני בעל עסק, בכל גודל שהוא, מאפשרות לבעליו לבחור מבין הפלטפורמות השונות את זו
המתאימה באופן מדויק לתקציב העומד לרשותו ולמטרותיו.
פרסום אורגני או ממומן, גוגל אדוורדס, רשתות חברתיות, דפי נחיתה וכן הלאה.
ריבוי הפלטפורמות החכמות והיכולת להגיע בפינצטה לקהל היעד, מאפשר לייצר יחס המרה שלא היה כמותו
בעשור האחרון וגם יכולת מלאה לשלוט על ההוצאות הכרוכות בו, למקד אותו ולמקסם את יעילותו
ביחס להשקעה בו. זהו עולם ומלואו המצריך את התבונה והניסיון כדי לשלוט
ולמנף אותו לטובת הלקוח (עסק) מול עלות מינימלית.

בשורה התחתונה:
קמפיינים דיגיטליים מהווים ניצול נכון של המדיות לצרכים השיווקיים של בית עסק או ארגון.
הם מאפשרים לו לזכות בחשיפה הנחוצה לו, על פי פניה מדויקת ומפולחת לקהל היעד המתאים. בנוסף לכך, קמפיין דיגיטלי מאפשר לחברת הפרסום המפעילה אותו, לחסוך בעלויות עבור הלקוח, מכיוון שהעלויות הללו נמצאות בשליטתה והוא זה אשר יכול לנתב אותן בהתאם למטרות וליעדים העומדים בפניו כפי שעושים אצלנו – בפלאן אי פרסום ושיווק דיגיטלי.

רוצים לדעת עוד?
מלאו את הפרטים בטופס ונשמח להיפגש ולהתאים עבורכם את הקריאייטיב והאסטרטגיה הטובים ביותר

פלאן אי פרסום ושיווק דיגיטלי, מסבירה על חשיבותם של הקמפיינים הדיגיטליים עבור העסק

ממחקר שערכה Google בשנת 2012 עולה, כי 90% מצריכת המדיה שלנו נעשית דרך המסכים השונים- הטלוויזיה, המחשב, הטאבלט והטלפון הנייד שלנו. מאז הדברים הספיקו להשתנות ועוד משתנים בקצב מסחרר. בסוף שנת 2016 ערכה חברת Ipsos סקר שעוסק בחשיבותו של המכשיר הסלולארי בחיינו. הסקר מראה כי בשנת 2016 חל גידול של 70% בצריכת תכני וידאו בסלולר וגידול של 51% בהיקפי הגלישה הסלולרית. אם כך, הרשת בכלל והגלישה ממכשירים ניידים בפרט, הינן חזית הקרב בהם מתנהלת "המלחמה" על תשומת ליבו של הגולש/הלקוח הפוטנציאלי שלכם. לשם כך נולדו הקמפיינים הדיגיטליים, במטרה לפגוש את הגולש בדיוק שם, במקום בו הוא מבלה את מרב זמנו וחשוף לתכנים שאתם, גבירותיי ורבותיי, מציגים בפניו.

פלאן אי פרסום ושיווק

האם קמפיין דיגיטלי הוא קמפיין ככל קמפיין אחר?
בשני המקרים – קמפיין דיגיטלי או קמפיין מסורתי, העקרון הוא זהה, המטרה היא הגעה ללקוחות חדשים וחיזוק הלקוחות הקיימים. אולם, בכך, בערך, מסתכם כל הדמיון ביניהם.
לקמפיינים דיגיטליים חוקים וכללים משלהם, המתייחסים למדיות בהן מפורסם הקמפיין, לשעות בהן נמצא קהל היעד ברשת וחשוף לפרסום וכד'. הקשת הרחבה של אפשרויות השיווק הדיגיטלי העומדות כיום בפני בעל עסק, בכל גודל שהוא, מאפשרות לבעליו לבחור מבין הפלטפורמות השונות את זו המתאימה באופן מדויק לתקציב העומד לרשותו ולמטרותיו.
פרסום אורגני או ממומן, גוגל אדוורדס, רשתות חברתיות, דפי נחיתה וכן הלאה.
ריבוי הפלטפורמות החכמות והיכולת להגיע בפינצטה לקהל היעד, מאפשר לייצר יחס המרה שלא היה כמותו בעשור האחרון וגם יכולת מלאה לשלוט על ההוצאות הכרוכות בו, למקד אותו ולמקסם את יעילותו ביחס להשקעה בו. זהו עולם ומלואו המצריך את התבונה והניסיון כדי לשלוט ולמנף אותו לטובת הלקוח (עסק) מול עלות מינימלית.

בשורה התחתונה:
קמפיינים דיגיטליים מהווים ניצול נכון של המדיות לצרכים השיווקיים של בית עסק או ארגון. הם מאפשרים לו לזכות בחשיפה הנחוצה לו, על פי פניה מדויקת ומפולחת לקהל היעד המתאים. בנוסף לכך, קמפיין דיגיטלי מאפשר לחברת הפרסום המפעילה אותו, לחסוך בעלויות עבור הלקוח, מכיוון שהעלויות הללו נמצאות בשליטתה והוא זה אשר יכול לנתב אותן בהתאם למטרות וליעדים העומדים בפניו כפי שעושים אצלנו – בפלאן אי פרסום ושיווק דיגיטלי.

רוצים לדעת עוד?
מלאו את הפרטים בטופס ונשמח להיפגש ולהתאים עבורכם את הקריאייטיב והאסטרטגיה הטובים ביותר

לשיחת ייעוץ חינם מלאו את הפרטים הבאים:

לשיחת ייעוץ חינם מלאו את הפרטים הבאים:

כתוב/כתבי תגובה

נגישות