הקשר בין פרסום ושיווק דיגיטלי לסלמון….

הוא שונה, הוא שוחה נגד הזרם ובגדול – הוא פשוט מורד וזו הסיבה שלחלוטין כדאי לכם להתנהג כמוהו...

הקשר בין פרסום ושיווק דיגיטלי לסלמון

תחשבו על זה רגע, אם כולם הולכים בדיוק לאותו המקום ומתנהגים בדיוק אותו הדבר,
איך תשימו לב לכישרונות הבולטים?
לאורך הזמן ניתן לראות בצורה ברורה שהעולם שייך ל"מורדים" ואלה שלא מקבלים עליהם
את הברור והשגרתי. אנשים כמו – סטיב ג'ובס ואפילו מארק צוקרברג ששינו סדרי עולם והמציאו את חוקי המשחק מחדש בעולמם. 

כמו שאתה רוצה? או כמו שאני יאהב?

אם ניקח את הדברים שאמרנו כאן לעולם העסקים נבין שכדי למשוך אליך קהל לקוחות נלהב אתה או השירות/המוצר שלך חייב להיות שונה. הוא חייב לצעוק, הוא חייב למשוך, הוא חייב להיות בעל אמירה והוא פשוט חייב לתת לקהל תחושה של שינוי, משהו חדש שעדיין לא נעשה, בעולם שהתחושה בו היא כמעט תמיד ש – הכל כבר נעשה.
וזו בדיוק העבודה של חברת הפרסום – לייצר בידול.
לדאוג שגם אם המוצר שלך הוא מוצר שכבר קיים באינסוף צורות, הוא עדיין ייצר תחושה של ניחוח חדש באוויר ואם בניחוחות עסקינן, אקס המוצר המוביל לספריי גוף, ביצע את הנוסחה הזו בצורה מושלמת. בעולם בו כולם דיברו על דאודורנט לבית השחי, או על בושם לגוף, הגיע חברה שאמרה – "יש לנו דאודורנט והוא שונה מכל מה שהכרתם. 
הדאודורנט שלנו הוא בכלל לגוף ולא רק שהוא מבשם אותו בצורה מדהימה, אלא שהוא כזה טוב
שכל מי שתריח אותך לא תוכל לסרב לך". וזה מבחינתנו, חד משמעית בידול מושלם, שיושב על
תובנה פשוטה ויצר בסיסי שבשביל למשוך את המין השני, אנשים ירצו מוצר כזה שיאפשר להם
להעצים את רמת הנחשקות שלהם.

הסלמון והזרם בפרסום הדיגיטלי...

אנחנו חיים במציאות מרובת מסרים, עולם דיגיטלי עם חלונות קופצים והצעות שמגיעות אלינו ללא הפסקה,
לקנות, להכיר ואפילו לקבל במתנה. לכן, כדי להצליח שווה לכם להיות סלמון.
אולי זה לא יהיה קל בהתחלה ואולי תצטרכו לטפס במעלה הזרם, אך זה לחלוטין יהיה מתגמל 
כי בסופו של יום, העולם שייך למתמידים ולמי שעושה את הבחירות הנכונות.

רוצים להתחיל בבחירה נכונה?
לפרסום דיגיטלי ממוקד תוצאות,
מלאו את הפרטים הבאים וצרו איתנו קשר.

הוא שונה, הוא שוחה נגד הזרם ובגדול – הוא פשוט מורד וזו הסיבה שלחלוטין כדאי לכם להתנהג כמוהו...

הקשר בין פרסום ושיווק דיגיטלי לסלמון

תחשבו על זה רגע, אם כולם הולכים בדיוק לאותו המקום ומתנהגים בדיוק אותו הדבר,איך תשימו לב לכישרונות הבולטים?
לאורך הזמן ניתן לראות בצורה ברורה שהעולם שייך ל"מורדים" ואלה שלא מקבלים עליהם את הברור והשגרתי.
אנשים כמו – סטיב ג'ובס ואפילו מארק צוקרברג ששינו סדרי עולם והמציאו את חוקי המשחק מחדש בעולמם. 

כמו שאתה רוצה? או כמו שאני יאהב?

אם ניקח את הדברים שאמרנו כאן לעולם העסקים נבין שכדי למשוך אליך קהל לקוחות נלהב אתה או השירות/המוצר שלך חייב להיות שונה. הוא חייב לצעוק, הוא חייב למשוך, הוא חייב להיות בעל אמירה והוא פשוט חייב לתת לקהל תחושה של שינוי, משהו חדש שעדיין לא נעשה, בעולם שהתחושה בו היא כמעט תמיד ש – הכל כבר נעשה.
וזו בדיוק העבודה של חברת הפרסום – לייצר בידול. לדאוג שגם אם המוצר שלך הוא מוצר שכבר קיים באינסוף צורות, הוא עדיין ייצר תחושה של ניחוח חדש באוויר ואם בניחוחות עסקינן, אקס המוצר המוביל לספריי גוף, ביצע את הנוסחה הזו בצורה מושלמת. בעולם בו כולם דיברו על דאודורנט לבית השחי, או על בושם לגוף, הגיע חברה שאמרה – "יש לנו דאודורנט והוא שונה מכל מה שהכרתם. הדאודורנט שלנו הוא בכלל לגוף ולא רק שהוא מבשם אותו בצורה מדהימה, אלא שהוא כזה טוב שכל מי שתריח אותך לא תוכל לסרב לך". וזה מבחינתנו, חד משמעית בידול מושלם, שיושב על תובנה פשוטה ויצר בסיסי שבשביל למשוך את המין השני, אנשים ירצו מוצר כזה שיאפשר להם להעצים את רמת הנחשקות שלהם.

הסלמון והזרם בפרסום הדיגיטלי...

אנחנו חיים במציאות מרובת מסרים, עולם דיגיטלי עם חלונות קופצים והצעות שמגיעות אלינו ללא הפסקה, לקנות, להכיר ואפילו לקבל במתנה. לכן, כדי להצליח שווה לכם להיות סלמון. אולי זה לא יהיה קל בהתחלה ואולי תצטרכו לטפס במעלה הזרם, אך זה לחלוטין יהיה מתגמל כי בסופו של יום, העולם שייך למתמידים ולמי שעושה את הבחירות הנכונות.

רוצים להתחיל בבחירה נכונה?
לפרסום דיגיטלי ממוקד תוצאות,
מלאו את הפרטים הבאים וצרו איתנו קשר.

לשיחת ייעוץ חינם מלאו את הפרטים הבאים:

לשיחת ייעוץ חינם מלאו את הפרטים הבאים:

כתוב/כתבי תגובה

נגישות