פרסום ושיווק ממוקד – המפתח לקמפיין דיגיטלי מוצלח

מיקוד, מיקוד ו… עוד מיקוד. כאשר אנו עובדים על קמפיין המטרה שלנו היא להתחדד ולהתמקד בצורה הטובה ביותר. זאת מכיוון שמסר טוב הוא מסר מדויק. בעולם הנשלט ע"י אינסוף מסרים והסחות דעת המטרה שלנו היא לנצל את המקסימום מהמינימום זמן שהגולש משקיע בקמפיין שלנו. כמובן שהמיקוד לא מסתיים רק בקריאייטיב, … קרא עוד

שיווק דיגיטלי ברשתות החברתיות – בפוליטיקה

בשנים האחרונות העבירו הפוליטיקאים את הזירה הפוליטית לרשתות החברתיות, בהן הם יכולים להעביר מסרים קצרים לקהל הבוחרים שלהם מבלי לסבך את עצמם או את מסע הבחירות שלהם באופן ישיר! בניגוד להצהרה ישירה לקהל הבוחרים או דרך פרסום ושיווק של קמפיין הבחירות שלהם… התחושה היא שמדובר בחצר המשחקים האולטימטיבית. "נירה" משפט, … קרא עוד

משרד פרסום דיגיטלי

רוצה לדעת כיצד ניתן לנהל מערך פרסום דיגיטלי? רוצה את הטוב ביותר בעבור העסק שלך? אינך לבד במערכה. כחברה מיומנת, יצירתית ומקצועית, ביכולתה של Plan A להציע לך את המענה המדויק והתפור למידותיך. בעזרתה העסק שלך יוכל להגיע לשיאים חדשים וזאת בכל הנוגע לתשומת הלב (וללקוחות) שהוא מקבל ברשת האינטרנט. … קרא עוד

חברת פרסום ושיווק – PLAN A

בעולם הפרסום ניתן למצוא מגוון חברות פרסום החל מחברות המתמחות בפרסום אופליין: מודעות, טלוויזיה, רדיו ועוד… חברות קד"מ וכמובן חברות המתמחות בסוגי פרסום ספציפיים בתוך העולם הדיגיטלי. בתוך הג'ונגל האינסופי הזה המציע מגוון שירותים, ניצבת חברת פרסום ושיווק דיגיטלי ייחודית אשר מאפשרת להגיע לקהל היעד שלכם באופן המדויק ביותר בעזרת … קרא עוד

חברת פרסום

רוצה להפוך את אתר העסק למוצלח? נמאס לך מכך שמלאכת הפרסום לא מצליחה להניב את התוצאות הרצויות? כיום זה בהחלט אפשרי להפוך את אתר העסק להרבה יותר משגשג וכל שיהיה עליך לעשות הוא לוודא כי שבחרת בשירותיה של חברת פרסום מבוססת, אשר יודעת איך להתאים את היכולות המתפתחות בתחום לשימוש מסע … קרא עוד

הקשר בין "זריקת אצבע" לפרסום בפייסבוק…

מי היה מאמין של "זריקת אצבע" ולפרסום יש קשר ישיר ואפילו ישיר מאוד? מי מאתנו לא מכיר את זה, פתחנו את הסמארטפון ואנחנו כבר עובדים ב"חצי אוטומט" האצבע נזרקת על המסך ומדלגת לה במהירות של אצן אולימפי בין התכנים כאשר המעצור היחיד שמחובר אליה היא העין שלנו שסורקת את המסך … קרא עוד

משרד פרסום דיגיטלי מול משרד פרסום מסורתי – יתרונות וחסרונות

מה הם היתרונות של משרד פרסום דיגיטלי ביחס למשרד פרסום מסורתי  ומדוע פרסום בעולם הדיגיטלי צריך לתפוס חלק נכבד מתמהיל השיווק? פרסום דיגיטלי הוא דבר חדש יחסית. עד לא לפני כמה שנים, המדיה המסורתית תפסה נתח נכבד מתמהיל השיווק של חברות ועסקים, אולם עם המהפכה הטכנולוגית והאינטרנט  שנכנס חזק לתמונה, כיום … קרא עוד

פרסום בפייסבוק לעומת פרסום בגוגל – כך תבחרו מה נכון…

פלטפורמות דיגיטליות שכדאי לכם להשתמש בהן בהתאם לתקציב והצורך חברות ועסקים אשר פונים אל שיווק דיגיטלי אינם תמיד יודעים באילו פלטפורמות שיווקיות הכי כדאי להשתמש על מנת להגיע לתוצאות מקסימליות. העולם הרשתי טומן בחובו כל כך הרבה אפשרויות ביניהן קידום ממומן בגוגל, קידום אתרים אורגני בגוגל, פרסום בפייסבוק ועוד ובקלות … קרא עוד

פייסבוק יצאה בהכרזה שתכניס ליוצרי הסרטים ברשת כסף והרבה!

האתגר האינסופי של פייסבוק וכמעט של כל פלטפורמה ברשת היא כיצד לגרום לגולש להישאר יותר זמן באתר. כמובן שפייסבוק היא המומחית המובילה בתחום וכדי לוודא שלא תוכלו להתנתק ממנה היא דואגת לשלוח לכם נוטפיקציות כמעט על כל דבר ולגרום לכם להיות צמאים ללייקים, לעדכן אתכם בחדשות האחרונות של החברים, להציע … קרא עוד

פרסום בפייסבוק: הקריאייטיב והתרנגול-מדיה

כאשר רוצים לעלות קמפיין לאוויר, לא פעם עולה הסוגיה של מה יבוא בעקבות מה? האם המדיה היא זו שתכתיב את הקמפיין או הקריאיטייב הוא שיקבע את סוג המדיה שנבחר עבור הקמפיין. והתשובה לכך, דיי פשוטה – לא זה ולא זה.מה שיכתיב זו האסטרטגיה שתתבסס על קהל היעד, המוצר והיעד שנרצה … קרא עוד

נגישות